ОВО СУ 10 НАЈВРЕДНИЈИХ БРЕНДОВА НА СВЕТУ!
Гугл и Епл су наизменично провели 12 година на врху листе
Америчка компанија Амазон је највреднији бренд у свету са процењеном вредношсћу од 315,5 милијарди долара, чиме је претекла Епл и Гугл, према рангирању глобалних брендова на листи "БрандЗ Топ 100" коју саставља истраживачка агенција "Кантар".
Тиме је вредност бренда Амазон увећана за чак 52 одсто у односу на прошлу годину.
"Нисмо више будале, таксе су неприхватљиве": Трамп спасава Харли Дејвисон
Кина одговара Американцима: Не желимо трговински рат, али га се не плашимо!
Епл се нашао на другом месту, будући да је његова вредност процењена на 309,5 милијарди долара, а Гугл на трећем месту, са вредношсћу од 309 милијарди долара.
Гугл и Епл су наизменично провели 12 година на врху листе, да би Гугл прошле године освојио прво место.
И у Србији можете уплатити НАЈСКУПЉА ПУТОВАЊА: Пут око света траје 100 дана, а цена ИЗНЕНАЂЕЊЕ?
Брза помоћ грађанима насеља Ђераћ: Имаћете боље путеве за месец дана, све мостове саниране, све поправљено
"Трудићемо се да по Рађевини правимо путеве" Вучић након посете Крупњу најавио БИТНЕ ИНВЕСТИЦИЈЕ
Агенција"Кантар" је скок Амазона на листи приписала његовом диверзификованом портфолију услуга, наводећи да "феноменалан раст вредности бренда Амазон од готово 108 милијарди долара у протеклој години показује колико су брендови сада мање повезани са појединим категоријама и регионима".
На четвртом месту ранг листе је Мајкрософт (вредност 251,2 милијарде долара), компанија Виза (177,9 милијарди долара) је на петом , а у првих десет пласирали су се још и Фејсбук (159 милијарди долара), Алибаба (131,2 милијарде долара), Тенсент (130,9 милијарди долара), Мекдоналдс (130,4 милијарде долара) и AT&T (108,4 милијарде долара).