Производи из Србије на Сајму робе широке потрошње у НР Кини
Сајам траје до 11. јуна, а промоцију производног и извозног потенцијала Србије организују Привредна комора Србије (ПКС) и Министарство трговине, туризма и телекомуиникација.
На 2. међународном сајму робе широке потрошње НР Кине и земаља Централне и Источне Европе (ЦЕЕЦ) у Нингбоу Србија се, у оквиру Националног павиљона, представља производима 18 компанија - међу којима су вина и пића, органски производи, џемови и намази, суво воће, дијететски суплементи, јестива уља, као и храна и козметика за кућне љубимце.
ДРУШТВЕНО ОДГОВОРНО ПОСЛОВАЊЕ: Инвестиције у заједницу су залог за бољу будућност
ЦЕНА свиња драстично СКОЧИЛА само у претходних месец дана, ево КОЛИКО сада кошта килограм!
СВЕ БРЖЕ КЛИЗЕ У ПОНОР: Хрватски јавни дуг на историјском максимуму, а биће све већи
Сајам траје до 11. јуна, а промоцију производног и извозног потенцијала Србије организују Привредна комора Србије (ПКС) и Министарство трговине, туризма и телекомуиникација.
- И поред отежаних услова због пандемије Ковид-19, и немогућности учешћа представника компанија, кинески партнери имају прилику да се упознају са производима и укусима Србије - рекла је Јелена Грубор Стефановић, директорка представништва ПКС у НР Кини.
ЦЕЕЦ Експо састоји се из три сегмента, изложбе земаља Централне и Источне Европе, међународне изложбе робе широке потрошње и сталне изложбе увозних производа. Одржава се на 200.000 квадратних метара, уз 2.000 излагача и више од 6.000 пословних партнера и купаца.
- Влада НР Кине, са циљем унапређења трговинске и економске сарадње Кине и 17 земаља Централне и Источне Европе, одредила је град Нингбо као платфому за промоцију робне размене и економске сарадње у скоро свим областима привреде. Град Нингбо намерава да увезе робу у вредности од 10 милијарди долара из земаља Централне и Источне Европе, што је велика шанса за компаније из Србије - истиче Грубор Стефановић.
Амбасада Србије у НР Кини, Генерални конзулат у Шангају у сарадњи са представништвом ПКС у НР Кини заједнички су учествовали у свим пропратним догађајима и манифестацијама организованим у оквиру овога великог међународног скупа.
- Верујемо да ћемо заједничким активностима успети да представимо што више српских квалитетних производа тржишту НР Кине и да ће они постати избор кинеских потрошача приликом куповине - наводи Грубор Стефановић.