Радикалне промене у куповини: Више нема стајања у реду ЗА ЏАБЕ!
Права револуција
Један трговински ланац развија технологију за препознавање и анализирање израза лица купаца док стоје у реду за касу.
Доследно у борби против загађења: Бензинци и дизелаши одлазе у прошлост!
Реч је о америчком Волмарту чија је замисао да побољша задовољство својих клијената. Они су, стога, одлучили да на овај начин утврде да ли су купци бесни и незадовољни.
Предвиђено је коришћење видео камера на касама које би пратиле изразе лица и кретање купаца, у настојању да идентификују различите нивое незадовољства, наводи се у поднеску патента.
Уколико технологија детектује незадовољство клијента, то ће се дојављивати шефовима трговине који ће се онда лично позабавити проблемом. То значи да се у реду за купвину више неће стајати џабе, јер ће се на тај начин прикупљати информације о томе како удовољити купцу.
Волмарт нову технологију помало заташкава због могућих проблема око питања приватности, а и зато што представља радикални заокрет од традиционалне трговине која почива на људској интеракцији.