Шта повезује смајлија, viber, Блиски исток и Xooglera – ПРилика2016
Осма по реду конференција Друштва Србије за односе са јавношћу о најновијим трендовима у струци одржаће се у Хотелу Метропол 2. и 3. децембра
Београд, 15. новембар 2016 – Једна од најпопуларнијих регионалних конференција, ПРилика, коју већ традиционално организује Друштво Србије за односе са јавношћу, одржаће се у хотелу Метропол, 2. и 3. децембра 2016.
Осмо издање конференције окупиће неке од најпознатијих међународних и домаћих стручњака из области односа с јавношћу који ће говорити о глобалним трендовима, а учесницима ће представити актуелна дешавања и правце развоја комуникација.
- Наша прича је оно што нас издваја од других. Вођене брзим променама у технолошком смислу и на тржишту уопште, компаније настоје да на што оригиналнији и интерактивнији начин представе своје производе и услуге. ВР, АР, интерактивни билборди, само су неки од трендова који су актуелни у свету, а све више и код нас. Пратећи досадашњу традицију конференције, и ове године смо окупили велики број реномираних стручњака који ће заједно овај догађај учинити врхунском приликом за квалитетан дијалог, размену регионалног искуства и унапређење стандарда струке – изјавила је Јелена Шаренац, председница Управног одбора ДСОЈ.
Под слоганом „New аге. New трендс. New communication“ овогодишња ПРилика ће угостити реномиране предаваче из Европе, Србије и региона.
Публика у Београду ће тако имати прилику да чује професора Скот Е. Фелмана, дугогодишњег истраживача на пољу вештачке интелигенције и роботике и човека који је 1982. предложио коришћење симбола смајли, из чега је настао светски феномен online емотикона.
Са посебним поносом, овогодишња ПРлика угостиће Надава Авиана, Глобал ПР Леад-а у компанији Вибер, док ће извршни директор за комуникације компаније Мубадала Брајан Лот, приближити како ПР функционише на Блиском Истоку. Теодора Мигдаловици, тренер креативног мишљења одржаће радионицу на тему употребе креативности у ПР-у, док ће нас Лазар Џамић, дугогодишњи креативни стратег у Гоогле ЗОО ЕМЕА, посаветовати како да прилагодимо ПР алате у савременом дигиталном свету у коме никад није било лакше избећи неки промотивни садржај.
Међу учесницима су и Максим Бехар, председник међународне мреже организација за односе са јавношћу, Барбара Крајнц, консултант за корпоративне комуникације и дугогодишња директорка Голден Друм Фестивала, Тамара Булок, партнер Алтитуде Стратегиес и директор Хансон Search компаније, Арун Сухадман, председник и главни уредник Холмс Репорт-а, Кристина Ерцеговић, оснивач регионалног пројекта Business Цафé која ће говорити о моћи networkinga, Ана Шимуновић, ПР-а Филмског фестивала у Пули, Наташа Трслић Штамбак, регионална директорка за Југоисточну Европу агенције Grayling, Anđelko Трпковић, Извршни директор Публицис Оне Србија, Милица Стефановић, Сениор Public Affairs Manager у компанији Coca-Cola и Ана Мирковић, извршна директорка дигиталног маркетинг института.
Више о конференцији погледајте на сајту https://prilika.pr.org.rs/
ПРава је ПРилика за овогодишњу ПРилику – добродошли!