Момировић: На Моравском коридору и током ноћи интезивни радови
Министар је похвалио компанију Бехтел истичући да способност за организацију ноћног рада је показатељ шта је држава имала као намеру, када је желела управо њих да доведе на овај пројекат, а то је довођење нових видова организовања и извођења радова и прилика да српске грађевинске компаније уче од њих.
Током најтоплијег јулског дана, интезивне ноћне радове на Моравском коридору на Сектору 3 обишао је синоћ министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић заједно са директором Коридора Србије Александром Антићем.
ГУЖВЕ СУ ОГРОМНЕ, ЧЕКА СЕ У РЕДУ ОД ПОНОЋИ: Ако вам је истекао пасош наоружајте се стрпљењем, редови су нестварни
ОД ДАНАС У СЛОВЕНИЈУ САМО СА КОВИД СЕРТИФИКАТОМ: Три правила која важе за српске држављане
Министар Момировић: Сви локални путеви ће бити санирани до краја изградње деонице ауто-пута од Прељине до Пожеге
Да се и током ноћи радови одвијају у пуном јеку, без разлике у динамици у односу на дан, министар Момировић са директором Коридора имао је прилику да види на лицу места у присуству бројних радника и менаџмента компаније Бехтел Енка. Кључни радови се изводе од 16 часова а радови који су најосетљивији због технологије материјала, изводе се у периоду од 23 сата до 5 сати ујутру. Тренутно на Сектору 3 изводе се радови на припреми изворишта материјала, рашчишћавању трасе аутопута, као и изради шипова на мосту преко Западне Мораве на 82. километру у Адранима код Краљева.
- Моравски коридор се шири и полако излази из оне зоне од Појата до Крушевца. Стално причамо колико ће он бити значајан за економију земље, када са једне стране спојимо Крушевац с Чачком, тих 110 километара и изградимо најмодернији ауто-пут не само у Србији, него у овом делу Европе. Овај коридор ће бити суб и кичма економије, повезиваће пола милиона људи, овде имамо највише средњих и малих предузећа која ће добити додатну подршку -рекао је Момировић.
Министар је похвалио компанију Бехтел истичући да способност за организацију ноћног рада је показатељ шта је држава имала као намеру, када је желела управо њих да доведе на овај пројекат, а то је довођење нових видова организовања и извођења радова и прилика да српске грађевинске компаније уче од њих.
- Овде имамо преко 1600 људи, до краја августа очекујемо да буде 2000 људи, а у наредних осам месеци преко 3000 људи. Желимо да поставимо потпуно нове стандаре извођења радова, да до краја децембра 2023. године завршимо овај коридор, додао је Момировић.
- Максимално смо интезивирали радове на првом сектору од Појата до Крушевца и отпочели смо радове од Краљева према Чачку. Ми у овом тренутку на читавој траси Моравског коридора имамо 74 градилишта. Због високих температура и технологије посла, ми смо били принуђени заједно са извођачима да део радова пребацимо у ноћну смену. У овом тренутку на читавом Моравском коридору имамо 16 градилишта која раде у ноћном режиму радова - казао је директор Антић.