ТРАСА НОВОГ БЕОГРАДСКОГ БУЛЕВАРА: Формирање грађевинских парцела, 10 километара НОВОГ пута!
Грађевинске парцеле обухватаће зону булевара, а јасно се види и да ће се он рачвати на два дела - један крак ће бити спојен са Војвођанском улицом, а други са Улицом Јурија Гагарина.
Формирање грађевинских парцела за нови булевар дуг скоро 10 километара, између новобеоградских блокова и ауто-пута Милош Велики корак је даље ка реализацији овог важног пројекта, јер ће јасно дефинисати границе ове саобраћајне површине.
САДА ЈЕ ПРАВИ ТРЕНУТАК ДА РЕЗЕРВИШЕТЕ ЛЕТОВАЊЕ !САМО У TRAVELLAND-U ПОПУСТИ ДО 58% КОЈИ ИСТИЧУ ДАНАС И СУТРА!
ЈАВНИ ДУГ СРБИЈЕ СВЕ МАЊИ! Већина земаља Европске уније ГРЦА У ДУГОВИМА!
Лоша предвиђања ММФ: ОВА земља ће имати НАЈГОРИ економски раст у Европској унији!
Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда до 14. фебруара прима понуде за ову јавну набавку под називом - Формирање грађевинских парцела за јавне површине у оквиру ПДР-а уз Виноградарску улицу са саобраћајном везом до аутопутске обилазнице И и II фаза -
Рок за реализацију ове услуге је најмање 90, а највише 180 дана од дана увођења у посао. Радови подразумевају геодетско обележавање и снимање грађевинских парцела на терену, израду елабората за обележене грађевинске парцеле и пројекат геодетског обележавања.
Грађевинске парцеле обухватаће зону булевара, а јасно се види и да ће се он рачвати на два дела - један крак ће бити спојен са Војвођанском улицом, а други са Улицом Јурија Гагарина, две најважније саобраћајице у савском делу Новог Београда. Осим тога, предвиђене су и три бочне везе са Виноградском улицом, али и још једна петља код Сурчина.
Нови Булевар завршава се на петљи, истој оној одакле почиње Ауто-пут Милош Велики, што значи да се овде укрштају два важна правца, што отвара 3 могућности за возаче: да скрену ка Батајници и даље продуже за Нови Сад, да скрену ка Остружници и продуже ка Нишу или да се укључе на ауто-пут за Чачак.
Према ранијим најавама, дужина овог новог булевара биће 9 и по километара (дужина правца је око седам и по, али са грањањем дужина пута се повећава), пројектована брзина возила 80 километара на сат, имаће по три саобраћајне траке за сваки смер, разделни појас од 5 метара, као и пешачке стазе које ће бити широке чак две метра.
Иначе, комерцијални уговор за пројекат изградње потписан је још 18. августа са кинеском компанијом China Communications Цонструцтион Company Лтд (CCCC).
Уговорена вредност пројекта износи 70,5 милиона долара, а завршетак радова планиран је до краја наредне године.
Реч је о државном пројекту, пошто овај булевар практично чинио један правац са ауто-путем Милош Велики, али он ће бити изграђен по стандардима градске саобраћајнице.
50 МИЛИОНА ДОЛАРА ЗА СРПСКУ ПОЉОПРИВРЕДУ: Приоритет имају они који се баве сточарством, повртарством и виноградарством
ПРОПИСАН ЗАКОН СТУПА НА СНАГУ: Следи вам затворска или новчана казна и до 50.000 динара за прекршај након истека рока
МИЛИЈАРДЕР ИЗЛАЗИ ИЗ НОВИНСКОГ БИЗНИСА: На продају сва штампана издања!
Сигурна лука на берзама: Због ЕПИДЕМИЈЕ КОРОНАВИРУСА цена злата се винула у небеса
За нове изворе енергије 128 милиона евра: Република Српска почиње изградњу СОЛАРНИХ ЕЛЕКТРАНА