Више од 400 људи присуствовало ХР конференцији магазина Оригинал и Фондације Новак Ђоковић
Јелена и Новак подржали младе на другим “Оригиналним разговорима”
Како написати добар ЦВ и мотивационо писмо, шта је важно истаћи на интервјуу за посао, како се гради лични бренд у послу и шта данашње тржиште рада тражи, биле су неке од тема конференције “Оригинални разговори”, одржане данас у организацији магазина Оригинал и Фондације Новак Ђоковић. Више од 200 младих добило је јединствену прилику да разговара са ХР менаџерима 36 водећих компанија у земљи и региону и упозна се са целокупним процесом интервјуа за посао, али и добије комплетну анализу свог наступа.
Догађај су свечано отворили најбољи спортиста света Новак Ђоковић и глобална директорка Фондације Новак Ђоковић, Јелена Ђоковић.
“Водећи се позитивним утисцима са претходних “Оригиналних разговора”, када је велики број кандидата на основу савета са симулација прерадио ЦВ и убрзо потом добио посао, одлучили смо се да ове године наставимо позитиван тренд. Сада можемо да се похвалимо дупло већим бројем компанија које су препознале важност оваквих сусрета. Међутим, разговори су најзначајнији самим кандидатима који први сусрет са ХР менаџерима перципирају као стресно искуство. Ми желимо да их охрабримо и укажемо им на чињеницу да сви они у себи носе вештине и таленте, само је потребно да их пробуде и верују у њих. Мисија Оригинал магазина је мотивација младих људи кроз добре примере, а овај данашњи је најбољи начин да сами себи докажу да знају и могу много, да су победници”, рекла је Јелена Ђоковић.
Жељу младих да раде на себи у унапређују своје вештине, поздравио је и најбољи тенисер света Новак Ђоковић.
“На путу ка успеху најбитније су три ствари – да се индентификујете са тим шта желите да радите и како то утиче на оно што ви јесте; да дефинишете где желите да идете и докле да стигнете и да негујете дисциплину у раду која је неопходна за остварење циља. Сви млади људи који су данас овде имају прилику да тестирају себе и докажу да знају, могу и умеју да обезбеде пут до успеха. Не смемо заборавити ни тим, јер је сваки члан тима у којем ћете радити битан чинилац који вам може помоћи да развијате себе и своју каријеру,” објаснио је Новак Ђоковић.
У преподневном програму публика је имала прилику да чује дискусије на питања “Како брендирати себе у послу?” и “Шта тржиште тражи – како до жељеног посла?” у оквиру два панела којима су присуствовали ХР-ови и искусни професионалци. Предавања о личном бренду одржали су Весна Дамњановић, оснивач и директорка Белграде Business Интернатионал Цасе Цомпетитион и Славимир Стојановић Футро, док је Немања Ђорђевић из Дигиталне Србије открио која су то образовања за послове будућности. Након програмског дела конференције, уследиле су симулације разговора за посао.
Компаније чији су ХР менаџери интервјуисали пријављене кандидате су: Дирецт медиа, Војвођанска банка, Пепсицо, СББ, Хилтон, Рингиер Axel Спрингер, Икеа, Уницеф, Теленор, ВИП, Цоца Цола, Цонтинентал, Делта Холдинг, Addeco, Медигроуп, НИС, Нортал, Грундфос, Атлантиц Гроуп, Бамби, Deloitte, Нелт, еФронт, Бритисх Америцан Тобацо, Хемофарм, Л'ореал, PharmaSwiss, Делхаизе, Енергопројект, Сител, Књаз Милош, Ракита, Вега Ит, Vivify Идеас, Адацта и Фондација Новак Ђоковић.
Учесници “Оригиналних разговора”, поред конкретних савета и препорука за унапређење комуникационих и презентационих вештина, ушли су и у базу кандидата за запослење свих 36 компанија које су биле део симулација.
На панелу у оквиру “Оригиналних разговора” Предраг Михајловић, председник Извршног одбора Војвођанске банке, чланице ОТП Групе, говорио је о изазовима приликом интеграције, значају улагања у младе таленте, као и постојања стратегије у којој су људи на првом месту.
“Интеграција сама по себи, представља веома захтеван и комплексан процес. Иако су све интеграције ИТ вођене, не смемо заборавити да кључну улогу у успешном спровођењу интеграције имају управо људи, што представља јасан показатељ да стратегија усмерена на људе даје добре резулатате. У нашој компанији, препознајемо вредност и допринос који таленти дају пословању оријентисаном ка будућности, а што не подразумева само постизање бољих резулатата већ и унапређење квалитета услуга које пружамо. Желимо да наша Банка буде препозната као компанија са стратегијом оријентисану ка људима те да припадамо групи организација у којој се предност даје талентима“, рекао је Михајловић.
*****
Оригинал је некомерцијална платформа коју је 2015. године основала Фондација Новак Ђоковић, са циљем оснаживања младих у Србији кроз промоцију позитивних вредности међу којима су проактивност, преузимање одговорности за успех у животу, предузимљивост, одговорност према заједници, позитиван поглед на живот и свет, као и промоција појединаца односно организација које по тим вредностима живе и раде.