ВОЖД КАРАЂОРЂЕ ГОТОВ ДО 2027. ГОДИНЕ: Влада Србије одобрила средства за изградњу новог коридора
За пројектовање аутопута "Вожд Карађорђе" треба бар две године, за извођење око четири године.
Александар Сенић директор Сектора за управљање изградњом у "Коридорима Србије" најавио је да ће "Вожд Карађорђе" бити готов до 2027. године.
Еколошка такса за нове инвестиције у Србији: Промене посебних токова отпада у нашој земљи
НЕЗАБЕЛЕЖЕНА СИТУАЦИЈА ТУРИСТИЧКИХ АГЕНЦИЈА У СРБИЈИ: Познато кад ће се решити проблем са осигурањем
ЗАШТО ПОСТОЈЕ ДВЕ ФОРМЕ ЛИСТА НЕПОКРЕТНОСТИ? Јавнобележничка комора нелегално издаје свој ЛИСТ
Влада је јуче донела одлуку да се "Коридорима Србије" доделе средства за израду просторног плана и генералног пројекта за аутопут "Вожд Карађорђе" када би могао да буде готови која фирма ће га радити?
- Ми смо већ кренули са тендерском процедуром за избор пројектанта. Реално је да нам за пројектовање требају бар две године, док би извођење трајало око четири године, што значи да бисмо ту саобраћајницу, чија се инвестициона вредност процењује на скоро две милијарде евра могли да имамо до 2027. године у јавном саобраћајук фзбор извођача биће обављен када завршимо израду пројектне документације - рекао је Александар Сенић.
Он је рекао "Оно што није успело Бизмарку, успело је коридорима" говорећи о Грделици. Да ли тако нешто може да се каже и за овај пројекат?
- Савладавање Грделичке клисуре је јединствен грађевински подухват, не само у Србији. Изградња тог дела коридора 10 кроз Србију, који су реализовали "Коридори Србије", свакако ће остати најизазовнији инфраструктурни пројекат у Србији дужи временски период. Што се ауто-пута "Вожд Карађорђе" тиче, уверен сам да ће изградња те саобраћајнице буквално препородити Србију, од истока до запада. Таква саобраћајница је неопходна за даљи развој централне Србије и доношење одлуке председника Александра Вучића да се уђе у реализацију тог пројекта је изванредан потез - рекао је Александар Сенић.
Да ли се одустало од спајања "Путева Србије" и "Коридора Србије"?
- Идеја о спајању те две фирме је већ превазиђена и од ње се одустало, бар засад. "Коридори" тренутно имају задатак да изграде нових 620 км ауто-путева и брзих саобраћајница у Србији и уз постојећи добар тим инжењера и пратећих служби, са поносом могу да тврдим да ћемо у том послу бити изузетно успешни и ефикасни. Када се заврше сви ти пројекти, "Коридори" ће свакако морати да мењају основну делатност, али гашење такве компаније, са толико вансеријских инжењера и референци, била би штета за нашу државу - завршио је Александар Сенић.