Белгијска трупа Мишел Ноаре затвара 11.БФИ
БЕОГРАД - Белгијска плесна трупа Мишел Ноаре из Брисела затвориће вечерас на сцени Мадленианума 11.Београдски фестивал игре делом "Записник са лица места".
Представу из богатог опуса од 30 кореографских остварења Ноаре белгијска трупа премијерно је извела на фестивалу у Монпељеу 2010.године а вечерас ће извести на затварању 11.БФИ на свом првом гостовању у Србији.
Ноаре, једна од најбољих кореографа у свету, по доласку у Београд изјавила да је њена трупа поносна што су део тако значајног фестивала који је велики у међународним оквирима.
Некадашња студенткиња Бежарове Мудра школе у Бриселу, сада члан Краљевске академије Белгије, кореографкиња Ноаре најавила је ће њена трупа вечерас у Мадлениануму извести предпоследњу кореографију која је инспирисана филмовима Алфреда Хичкока.
Комад "Записник са лица места" нема слика и филма, то је мешавина у којој су коришћена искуства Хичкокових филмова, комад који је конструисан као кореографски трилер у коме се користи филмска техника.
Инспирација за њен комад су Хичкокови филмови и музика Бернарда Хермана из чувеног филма "Психо".
За 30 година стваралачког рада филм је увек био њена основна инспирација, али "Записник са лица места" је настао из маште јер је идеја да својим комадима мора да покрене друге људе, дала је много могућности и сви ће имати своје тумачење.
У позоришту и филму је битно време, наслов комада прати пролазност времена, у комаду играју четири играча и сваки од њих има тај свој један минут али свако га троши на свој начин.
"Један је спор, други је брз, трећи гледа и занесен је, четврти бежи, увек постоји то неко време али други ниво инспирације јесу они моменти, оно време, тренуци у животу који окрећу читав живот наопачке", испричала је Ноаре.