BMW би Toyotin водонични погон за и3
Највероватнија је размена знања два произвођача: Toyota даје технологију из ФЦВ-а, а BMW ону из и8.
Интерконтинентала је, али није ракета. Европска је и азијска, а није Русија. У питању је сарадња између BMW и Toyote, која је близу нове димензије. Наиме, немачка фирма је на корак до почетка рада на водоничном погону који би покретао и3, у водонични погон је нешто у чему је Toyota најнапреднија.
Прочитајте и ово:
Chrysler гаси 300 СРТ због слабе продаје?
ОВО ЈЕ ПРАВИ ЗВУК ФОРМУЛЕ 1: Матра МС11 из 1968. (ВИДЕО)
ТЕЛЕКИНЕЗА ИЛИ ТЕХНОЛОГИЈА: BMW и3 се паркира сам (ВИДЕО)
Нова верзија и3 планира се за 2016. годину, а погон путем хемијског елемента који је најприсутнији у Сунчевом систему био би онај који је Toyota усадила у скорашњи ФЦВ. Крег Скот, високи оперативац јапанске фирме, изјавио је да је реална размена знање између два партнера у оквиру које би Toyota дала технологију водоничног погона, док би BMW заузврат до знање које је изградило и8 и помогао Toyotin модел ЛФА.
- Многи данас раде на развоју погона путем ћелија водоника. Изузетно нам је мило да је BMW изабрао баш нас - рекао је Скот.
Колико би водонични и3 могао да кошта, за сада није познато. Као индикатор би могао да послужи Toyotin ФЦВ који ће у Сједињеним Државама коштати 69.000 долара, односно нешто преко 51.000 евра. Аутономија хода јапанског аутомобила, чије име ће највероватније бити Мираи, износи око 480 километара, док ће до стотке трошити око 10 секунди.