Да ли је у јавности створена слика да Војска Србије може све?
У војсци не лете супермени иако ми то очекујемо
Према правилу поступања, након што је министар одбране, у овом случају, примио захтев од министра здравља за спасавање бебе из санитетског возила, он одлучује да ли ће ангажовати јединице дежурних снага, о чему потом обавештава Оперативни центар система одбране, који потом издаје наређење о ангажовању дежурних снага, изјавио је за "Наше новине" војни аналитичар Александар Радић.
"Будући да у овом ланцу није било команданта јединице, пилот сам одлучује да ли ће полетети или не. Није необично да посада одбије да полети, то се дешавало", објашњава Радић.
Он ипак истиче да је проблем што је створена атмосфера у којој Војска Србије, без обзира на недовољну оспособљеност појединим ресурсима, може да уради и немогуће.
"После Фекетића, Обреновца и Текије, створена је атмосфера да је Војска, од пешадинца до пилота, ту увек када затреба", каже Радић.
Подсетимо, хеликоптер Ми-17 срушио се у петак 22:30 часова у близини аеродрома "Никола Тесла", при чему је погинуло седам особа.
У тој трагедији животе су изгубили пилоти мајор Омер Мехић и капетан Милован Ђукарић, механичари летачи заставници Небојша Драјић и Иван Миладиновић, лекар Џевад Љајић, анестетичар Мирослав Веселиновић и беба породице Адемовић из Новог Пазара.
Погледајте и:
- ПОТРЕСНО: Погледајте видео којим су се пилоти опростили од својих колега!
- Рођаци настрадале бебе упутили захвалност и саучешће породицама погинулих хероја
- Ово су хероји који су страдали борећи се за живот бебе (ФОТО/ВИДЕО)
- ИМА ЛИ СПАСА ЗА ДАЛИБОРА? "Ако платимо откуп за једнога, сваки Србин биће мета!"