ДА PORSCHE НЕ УТЕКНЕ: Мерцедес АМГ ГТ производиће се седам година
Осим чувене 911, такмаци у класи биће још Ауди Р8, МцЛарен П13 и Јагуар F-Type, али се у немачкој фирми не боје ни мало. Напротив.
Нов, 503 "коња" јак адут Мерцедеса важна је узданица немачке фирме и као такав ће, очекивано, да се задржи на тржишту неколико година. Велики ривал за наклоност купаца АМГ ГТ-у биће Porsche 911, па не чуди податак да ће АМГ ГТ управо и дужином произвође пратити великог конкурента.
Током седмогодишњег плана рада неће бити прављен само једна варијанта, већ ће их бити више. Управо о томе је на Париском сајму аутомобила говорио Тобијас Мерс, шеф АМГ одељења Мерцедеса.
- Морамо да обратимо пажњу на производни циклус, да правимо различите варијанте у одређеним тренуцима циклуса.
За сада постоје само две варијанте. Основна има 460 КС, док је спортска, АМГ ГТ С верзија нешто јача и има 503 КС. Да, ту је и АМГ ГТ Едитион 1 модел који је лепши од С модела, али је испод хаубе посве иста ствар у питању.
Упитан да ли ће бити и аутомобила са погоном на обе осовине, Моерс је био јасан.
- Технички гледано, не бисмо имали проблема да га направимо, немамо у плану такву платформу.
Почетна цена је 116.000 евра. Но, како ће у понуди бити и eskkluzivnijih варијација, не би нас чудило да нека од њих достигне ценовни праг СЛС АМГ ГТ-а, који је стајао 174.000 евра.
- Знамо да је Porsche 911 ремек дело у овом сегменту аутомобила. Но, конкуренција је све јача. Ту су Јагуаров F-Type, Аудијев Р8 и МцЛаренов П13 - рекао је Мерс.
АМГ ГТ С стиже следећег пролећа.