ДОМАЋЕ УЉЕ НА КИНЕСКОМ ТРЖИШТУ: Компанија Вицториаоил листи земаља у које извози додала и највеће тржиште у Азији
Након прошле године када је повећала приходе од продаје за 41 одсто, а извоз забележио раст од 10,8 милиона евра, компанија Вицториаоил наставља са освајањем нових тржишта и ширењем у земљама где је већ годинама присутна.
године, уљара која је део пословног система Вицториа Гроуп, извршила је пробој на тржиште Кине, где су реализовани први пласмани јестивог сунцокретовог уља и сировог сојиног уља.
„Извезли смо први контигент флашираног рафинисаног сунцокретовог уља у боцама од једног и пет литара, које су се преко нашег кинеског партнера нашле у њиховој малопродаји. Извезли смо и прву испоруку сировог сојиног уља од 500 тона, успешно савладавши све изазове које носи транспорт ове врсте производа на овако удаљено тржиште. Ми увек истичемо да су оперативна ефикасност наше производње и њена технологија на највишем нивоу, а ово је можда пример који то најбоље илуструје. У региону смо одавно препознати по односу цене и квалитета, што су нам омогућила заиста велика иницијална улагања у фабрику Вицториаоил. “, изјавио је Никола Вујачић, извршни директор и директор операција Вицториа Гроуп.
Српски производи од соје освајају Азију и Африку
Сталне контроле квалитета
Уз традиционално успешан пласман рафинисаног сунцокретовог и репичиног уља, Вицториаоил бележи значајан пораст тражње за сојиним, а нарочито сунцокретовим лецитином за потребе кондиторске индустрије.
„Лецитин који производимо налази се у слаткишима домаћих произвођача, али и великих европских кондитора. Квалитет производа, било то рафинисано или сирово уље, лецитин или сачма, је оно на чему увек инсистирамо. Уз све имплементиране стандарде квалитета, често велики продајни ланци и интернационалне компаније шаљу своје независне инспекције из иностранства за проверу усаглашености наше производње са критеријумима захтеваних стандарда“, истакао је Вујачић.
Годишња прерада 230.000 тона сунцокрета и 85.000 тона соје и уљане репице
Вујачић је навео да инвестиције у рафинерију, погон за пуњење и амбалажирање уља, али и у енергетску ефикасност и складишне капацитете реализоване у претходном периоду, резултирају одличном продајом и на домаћем и на иностраном тржишту.
Владимир Чупић нови извршни и финансијски директор Вицториа Гроуп
Вицториаоил највећи извоз реализује у земљама у непосредном окружењу, Аустрији, Словачкој, Словенији, Грчкој и Албанији, а на иностраном тржишту прода више од половине укупне производње.
Годишње преради 230.000 тона сунцокрета и 85.000 тона соје и уљане репице које у највећој мери откупљује од домаћих пољопривредника претварајући их у готове и полуготове производе. Захваљујући томе, ова компанија је један од највећих нето извозника у Србији.