Фејсбук удвостручио профит на рекламама
ЊУЈОРК - Профит друштвене мреже Фејсбук је у другом кварталу и више него удвостручен захваљујући великом приливу прихода од реклама и растућем броју корисника.
Нето профит Фејсбука је, у три месеца закључно са 30. јуном, увећан 138 одсто на 791 милион долара, што је преко два пута више у односу на профит од 333 милиона долара из истог периода лане, наводи се у саопштењу те компаније, а преноси агенција Франс прес.
"Имали смо успешан други квартал. Наша заједница је наставила да расте, и уочили смо велики број могућности у повезивању са остатком света", изјавио је извршни директор и суоснивач Фејсбука, Марк Закерберг.
Приходи Фејсбука су у том кварталу порасли на 2,91 милијарду долара, од чега је 62 одсто уприходовано од реклама на мобилним уређајима попут смартфона и таблет рачунара.
Као кључ успеха ове компаније, аналитичари наводе све већи број корисника те друштвене мреже који се путем својих мобилних уређаја повезују на Фејсбук.
Број људи који су макар једанпут месечно посетили Фејсбук порастао је на 1,32 милијарде, за 14 одсто више у односу на исти квартал лане, док је број активних корисника са мобилних уређаја порастао на 1,07 милијарди, додаје се у саопстењу Фејсбука.