ГЕНЕСИС ЦОУПЕ: Hyundaijev поход на луксузни сектор се наставља
Најновији производ корејског произвођача у борби за тржиште висококвалитетених аутомобила.
Није давно било када се Hyundai помало невољно удружио са Киом и Daewoom, како би се изборио на светском тржишту аутомобила за комфорније место под сунцем. Почеци компаније у Сједињеним Америчким Државама нису били сјајни. Компанија "Hyundai Моторс Америца" брзо је стекла репутацију фирме чији су аутомобили мизерно израђени, која је штедела на трошковима и тако правила више него просечне аутомобиле.
Прочитајте и ово:
Смарт доноси Словенији пола милијарде евра
Аутомобили чаме у белгијској шуми још од Другог светског рата (ФОТО)
ДО ЕКСТРЕМА: BMW дрифтује на носачу авиона (ВИДЕО)
Зато је корејски див уложио огромне напоре да поправи контролу квалитета, па је 1998. обезбеђена десетогодишња гаранција на мотор возила продатих у САД, односно на пређених 160.000 км. Труд се исплатио и продаја је почела да расте, добијене су бројне награде, те је проширена понуда модела.
Озбиљност Hyundaiju донео је Томас Биркл који је постао руководећи у Одељењу за дизајн 2006. године. Појачање из BMW формирао је филозофију "флуидне скулптуре" која и данас одликује дизајн аутомобила фирме из Кореје.
Истински продор у возила високог квалитета био је Генесис, осмоклипним мотором покретан седан са обе вуче. Жеља за утиском ослобођеном од предрасуда прошлости била је толика да је чувено "Х" на челу замењено крилатим симболом, сличним Bentleyevom.
Наставак напада на тржиште луксузних аутомобила је Генесис Цоупе утемељен на Luxury Спортс Цоупе ХНД-9 концепту представљеном у Сеулу 2013. године. Испод хаубе угнездиће се петолитарски В8 из седанске верзије, снаге 420 "коња". У понудићи бити и 3.8 В6 мотор силине 274 КС и дволитарски строј јачине 274 КС.