Иако је већина одушевљена, нове велике промене на Фејсу ће направити ПОМЕТЊУ!
Корисници друштвене мреже Фејсбук већ дуже времена траже и друге опције уместо уобичајеног "лајка", а та жеља ће им бити укоро испуњена. Добиће много више од траженог.
Живот на друштвеној мрежи ће у недељама које следе постати нешто сложенији, баш како је изворно и најављено. На статусима и другом материјалу објављеном на Фејсбуку корисници ће ускоро моћи да оставити много ширу лепезу 'осјећаја' од обичног 'лајка' (погледајте на ОВОМ линку како ће изгледати шест нових реакција).
- Када имате само дугме лајк и када поделите тужан садржај или нешто што вас чини љутим, људи једноставно немају алат за праву реакцију наИзбачени то - рекао је Закерберг.
When #like doesn't цут ит: #Facebook то roll оут new 'реацтионс' https://t.co/NOJziGtsx0 виа @BBCNews pic.twitter.com/AkXvaqU84X— Луминоус (@LuminousPR) January 29, 2016
Избачени
Међу опцијама "Лике", "Лове", "Хаха", "Wow", "Сад" и "Angry" неће се наћи "Дислике" - јер би то наводно имало "негативан учинак" на људе. Поред тога, избачена је и опција "Yay" i то накнадно јер током тестова људи нису били сигурни шта значи.
С обзиром да Фејсбук користи више од милијарду људи, многи сматрају да се сваки потез и свака промена постојећег стања може обити о главу и да ће изазвато пометњу. Један од њих је и новинар "BBC-a" Рори Џоунс који каже да неће сви људи имати исте асоцијације за новоуведене реакције.
Наравно, ова друштвена мрежа користи бројне тестове те су неки кандидати за емоције попут "Yay" избачени и пре него што су угледали светлст дана.
Оглашивачи ће бити посебно сретни увођењем нове могућности на Фејсбуку, јер у неком смислу из темеља мења шта је могуће на тој мрежи и пружа низ додатних могућности за анализу садржаја који одговара корисницима. Маркетинг ће тако моћи да циља на корисничке осећаје боље но икад пре.