Како данас троше клинци? - Боље пун стомак, него добре патике
Тинејџери широм света све више новца троше на храну, све мање на одећу, па су те две ставке у њиховом буџету сада равноправне.
Истраживање америчке консултантске компаније "Пајпер Џефри" спроводи се сваке године на узорку од око 7.500 тинејџера просечног доба од 16,4 године.
Тинејџери су тржишна сила, будући да годишње потроше више од 120 милијарди долара и индустрија све теже следи њихове захтеве, наводе аутори ове студије, а преноси хрватски Јутарњи лист.
Истичу да млади данас припадност свом роду не виде као важну одредницу идентитета, тако да компаније могу да забораве на родно брендирање производа. Како се наводи, млади одбацују класичне маркетиншке смернице, па чак 45 одсто младића и 54 одсто девојака у породици дели исту одећу.
Од брендова, код тинејџера и даље најбоље пролази Најки који је омиљен у свим категоријама куповне моћи, а међу 10 најјачих марки први пут је сада T.J.Maxx који је успео да помири високи стандард производа са ниском ценом. Наклоност тинејџера губи Геп, а Старбакс и Мекдоналдс и даље су неприкосновени на подручју исхране.
Што се тиче куповине преко интернета, тинејџери највише тргују на Амазону и и-Бају. Популаран је "ајфон" као и нови "паметни" сат Епла. Потрошња на музику и филмове пада због јефтиног стриминга, а Инстаграм је први пут по популарности претекао Фејсбук и Твитер.
У КОЈОЈ КАТЕГОРИЈИ ЈЕ ВАШЕ ДЕТЕ: Ја сам популарнији! Ти си сиромашнија!