МЕЊАЈУ ПРАКСУ: Шта то скрива Мек?
Амерички ланац брзе хране Мекдоналдс, суочен са падом продаје, одлучио је да више не објављује месечне резултате продаје, по угледу на поједине компаније.
До сада је највећи светски ланац брзе хране објављивао сваког месеца податке о продаји, обавештавајући тако инвеститоре и тржиште о финансијској ситуацији компаније.
Према месечним резултатима пословања у последње време могло се закључити да се компанија суочава са великим проблемом да привуче потрашаче пре свега у САД, највећем тржишту Мекдоналдса, преноси АФП.
"Како бисмо се сконцентрисали на нашу стратегију, дугорочне мере које предузимамо, одлучили смо да престанемо да објављујемо месечне резултате продаје почев од 1. јула", изјавио је генерални директор Стив Истбрук.
Од сада ће Мекдоналдс објављивати тромесечне резултате пословања, додао је он.
У првом тромесечију ове године продаја у ресторанима Мекдоналдса је пала 2,3 одсто, а у априлу на месечном нивоу 0,6 одсто.
Прочитајте и: