Накит инспирисан књигом "50 нијанси сиве"
30.08.2014.
20:31
Коментари (0)
Ако сте љубитељ чувеног еротског романа, свидеће вам се и мистични модни додаци.
Шпанска кућа луксузног накита "Суарез", која постоји 73 године, се досетила идеје која је прави маркетиншки трик. За колекцију јесен/зима 2014-15. припремила је заводљиву и атрактивну рекламну кампању у којој мистичне комаде накита носи прелепа америчка манекенка Емили Дидонато, која се после улоге секси "чобанице" у једној кампањи претворила у даму од стила.
Накит под називом "50 њанси сиве" је направљен од сребра, ванвременских бисера и од материјала у тркизним бојама. Највише пажње су скренуле велике наруквице и прстење које се одлично уклапа са кампањом иза које стоји фотограф Мариа Тестина.