Јееп открио још детаља о европској варијанти модела Ренегаде
Разноврсност на пољу мотора, система преноста и погона циљају да задовоље што шири опсег купаца. Да ли ће Јееп у томе успети, показаће време.
Нове информације и нове фотографије. То је бит најсвежијих сазнања о европској варијанти Јееповог модела Ренегаде.
Прво, мало о машинерији. Сутрашњи возачи моћи ће да одаберу три бензинца. Два МултиАир мотора имају 140 КС, односно 170 КС. Трећи, EtorQ агрегат има 120 "коња". Очекују се и три дизелске варијанте. Прве две, МултиЈет II имаће 120 КС, односно 170 КС, док ће у неким земљама у понуди бити и МултиАир агрегат од 185 "коња".
Друго, о систему преноса и вучи. Јеепови модели нуде два ручна мењача и два аутоматика, од којих један има два квачила. Стандардна концепција подразумева погон на предњој осовини, али су ту и Јееп Ацтиве Дриве и Јееп Ациве Дриве Low поставке које дају погон на сва четири точка. У случају последње две варијанте, могуће је укључити само предњу вучу како би се смањила потрошња.
Компактни СУВ ће се правити у Фиатовим погонима у Италији, а биће продаван у око стотину светских земаља. Аутомобил, први Јееп са деветостепеним аутоматским мењачем, биће утемељен на Фиатовим моделима 500Л и млађаном 500X.
Ренегаде ће се моћи пазарити у четири пакета опреме: Спорт, Лонгитуде, Лимитед и Trailhawk, док се пета, Опенинг едитион, очекује нешто касније. Излазак на тржиште предвиђен је за последње тромесечје године.