Отворене пријаве за BalCannes, ревију најбољих рекламних агенција у регији
Рок за пријаву је 1. септембар!
На BalCannes се могу пријавити све рекламне агенције које тиме добијају јединствену прилику да се представе хиљадама оглашивача, потенцијалних клијената, маркетиншких и комуникацијских стручњака из регије, као и да за најоргиналније пројекте, по први пут од почетка BalCannes ревије, освоје и BalCannes престижне награде које ће им доделити жири оглашивача.
'Ове године, оглашивачи бирају најбољи пројекат и најбољу агенцију BalCannesa. Жири састављен од оглашивача одлучиваће о најоригиналнијим пројектима BalCannesa и креирати преглед 25 најбољих у регији', појашњава Давор Брукета, председник Управе ХУРА-е.
Свеж поглед на индустрију и ове године
Иако најављују новости, организатори BalCannesa ХУРА (Хрватско удружење агенција за тржишно комуницирање) и Weekend Медиа Фестивал не мењају основни концепт саме ревије па ће тако и ове године сви пријављени радови током целе године бити доступни на BalCannes Yellow Пагес страницама (www.balcannes.com), док ће најуспешнији међу њима креирати преглед најбољих 25 пројеката регије, што је јединствена прилика коју нуди BalCannes, као и презентација на главној позорници Weekenda.
''Svake године доносимо свеж поглед на индустрију и обогаћујемо програм информишући све већи број учесника и посетилаца о најновијим трендовима и иновацијама у подручјима комуникација, маркетинга и медија. BalCannes се кроз године етаблирао као вредан део Weekenda који увек изнова доноси занимљив садржај свим нашим учесницима, а новости које се припремају за овогодишње издање додатно ће обогатити наш програм', поручио је директор фестивала Томо Рицов.
Пријаве за BalCannes отворене су за све заинтересоване агенције и спроводе се искључиво online путем на web страници www.balcannes.com.
Уз BalCannes на Weekend Медиа Фестивалу одржаће се и СоМо Борац, најважније окупљање дигиталних професионалаца који ће такође наградити најбоље регионалне дигиталне пројекте.
Подсећамо, девето издање Weekend Медиа Фестивала, највећег регионалног фестивала комуникација, одржаће се од 22. до 25. септембра у простору старе фабрике дувана у Ровињу, под покровитељством Адрис групе, а и ове године доноси прегршт нових, пословних тема с више од 120 говорника, око 4.000 медијских, маркетиншких и ПР професионалаца, приближно 350 студената и готово 600 акредитованих новинара који ће моћи да уживају у обиљу занимљивих и актуелних предавања, панел расправа, радионица и презентација из света медија, ПР-а, маркетинга и целе комуникацијске индустрије.