Овако нас маме ланци брзе хране
Да ли сте некада изненада осетили порив за хамбургером или воћним шејком? Можда то и није случајност.
Коришћење топлих боја - Претпоставка како топле боје подстичу апетит можда и није без темеља. Ако посматрате фаст-фуд ланце приметићете да је њихово уређење, али и амбалажа производа углавном у црвеним, наранчастим и жутим тоновима. Довољно је навести пример Мекдоналдса.
Ефекат доброг мириса - Велики део нашег чула укуса заправо зависи од мириса, зато не изненађује велики нагласак на мирисним аромама у ланцима брзе хране. Пријатан и привлачан мирис хране једно је од главних 'оружја' ресторана и велик број потрошача тешко ће му одолети, преноси б92.
Привлачне фотографије - Слика говори више од речи, зато и не изненађују улепшане фотографије хране и пића које виђамо у ресторанима. Наравно, хамбургер који ће вам бити послужен не изгледа тако добро као онај на слици, али када седнете за сто то више није битно јер сте га већ ионако – платили.
Посебне понуде - Хамбургер, крумпирићи и сок можда заједно коштају мање него да сте их куповали одвојено, али то још увек значи више новца за ресторан него да сте наручили само један од наведних артикала. Ви мислите да сте добро прошли, док ресторан у склопу посебних понуда и менија прода више напитака.
Примамљиви називи и описи - Готово сва храна и напитци у фаст-фуд ресторанима долазе уз примамљиве називе или описе, који углавном садрже клишеизиране придеве попут ''ароматично'' или ''богато''. Да то не делује на купце, вероватно не би било тако.