Пеугот 208 Hybrid 2Л - нова врста ваздушног хибрида
На салону аутомобила у Паризу поред нових модела представљен је и низ концепата, од којих неки имају прилично револуционаран погон.
Један од запаженијих модела је Пеугот 208 Hybrid 2Л чији се погонски агрегат састоји од класичног тро-цилиндричног мотора запремина 1.2 литара и система који користи компресовани ваздух. Наиме резервоар за компримовани ваздух се налази испод пртљажника, резервоар ниског притиска у близини задње осовине и цео тај систем је спојен са мотором преко хидрауличног система. Слично као и код класичних хибриди, ова 208 користи компресовани ваздух за градску или спору вожњу, а када мотор ради онда "краде" снагу од њега и набија ваздух назад у специјално спремиште.
Овај систем је невероватно ефикасан из више разлога. Пре свега овај модел 208 тежи само 870 Кг, аеродинамици је посвећена изузетна пажња па су ретровизоре замениле минијатурне камере, што драматично смањује отпор ваздуха током вожње. Све ово му омогућује фантастичну потрошњу од само 2 литра на 100 километера.
Сличан систем можемо наћи и у моделу Цитроен Ц4 Цацтус Airflow 2Л, а уколико се ова два технолошка демонстратора покажу добро можемо у скоријој будућности очекивати да ће се ова врста погона наћи у великом броју аутомобила.