Плаћање преко интернета расте, највише се купује одећа!
Плаћање преко интернета у Србији је током 2014. године користило 34 одсто власника платних картица, што је за 11 процентних поена више него у 2013.
Према анкети компаније Мастер кард, међу активним корисницима платних картица на српском тржишту, преко интернета се најчешће купују одећа и обућа.
Укупно 41 одсто испитаника одговорило је да преко интернета купује одећу и обућу, што је девет процентних поена више него претходне године.
Грађани Србије који су учествовали у истраживању су навели да преко интернета плаћају рачуне (35 одсто), купују техничке уређаје (24 одсто) и књиге (23 одсто), плаћају трошкове смештаја на путовањима (19 одсто).
Извршни директор компаније Мастер кард за Балкан Артур Туремка, рекао је да је број грађана у Србији који користе интернет у сталном порасту и да самим тим све више њих користи предности које онлајн плаћања доносе, пре свега уштеду у времену и практичност приликом куповине, јер нема гужви и чекања у редовима.
Истраживање је показало да 48 одсто испитаника радо купује на домаћим сајтовима, 10 одсто на страним сајтовима, док 42 одсто купује и на домаћим и на иностраним веб сајтовима.
Међу испитаницима је 23 одсто њих који купују само на сајтовима за групне попусте, 45 одсто бира друге сајтове за куповину, док остали, њих 32 одсто, ужива у онлајн куповини на свим врстама сајтова, преноси б92.
Прочитајте: