Преко 2.000 младих на Сајму запошљавања
Више од 2.000 младих посетило је Сајам запошљавања под називом "Цареер Days" у хотелу Краун Плаза (Crowne Плаза) у Београду, што показује знатно већу заинтересованост него ранијих година, саопштили су организатори.
Око 2.000 младих оставило је и свој ЦВ у електронским базама података компанија које учествују на том сајму, рекла је Биљана Кецман из извршног одбора за маркетинг и ПР студентске организације АИСЕЦ Економског факултета.
Она је рекла да је ове године у односу на прошлу приметна већа заинтересованост студената, али и компанија за учешће на сајму.
"Одзив компанија и студената је сада већи него пре", рекла је она и додала да ће компаније у наредних годину дана у својим електронским базама имати приступ радним биографијама студената који желе да се запосле или стекну праксу и да ће моћи да их контактирају.
Студенти и млади који су незапослени током дводневног сајма, који се завршава данас, имали су прилику да упознају потенцијалне послодавце и информишу се подобније о условима рада у компанијама које учествују на пројекту, наводи Кецман.
Неке од компанија са чијим радом су могли да се упознају су Делез (Делхаизе) Србија, Метро, Хемофарм, Сбербанка, Хајнекен (Хеинекен), као и чувена велика четворка ревизорских кућа - Прајсвотерхаус Купер (PwC), Дилојт (Deloitte), Ернст и Јанг (EY), КПМГ.
Такође, студенти имају прилику да се упознају са "Глобал Талент" програмом стручних плаћених пракси у иностранству, који пружа прилику рада у струци, примену знања стеченог на факултету и предузимање првих корака у будућој каријери, навела је она.
Кецман је рекла и да су студенти на овом сјаму, који се одржава 21. пут заредом имали могућност да се упознају са будућим потенцијалним послодавцима и виде шта се од њих очекује и какво искуство могу да стекну.
Она је навела податак да је претходне године 10 одсто младих који су учествовали на сајму и оставило ЦВ добило посао или могућност праксе преко Сајма запошљавања "Цареер Days".
Кецман је позвала студенте да посете сајт www.careerdays.rs где такође могу да оставе свој ЦВ.
Директор "Хемофарма" Роналд Селигер представио је студентима на радионици у оквиру сајма секторе и начин рада у тој компанији. Он је указао да су и раније, док је он студирао овакви сајмови омогућавали студентима да стекну увид шта компанија може да им понуди и да се упознају са начином њеног рада.
Како је казао, веома је важно да млади сагледају шта се од њих очекује, у погледу тимског рада, и других начина пословања које послодавац од њих очекује.
Сајам је организовала АИСЕЦ локална канцеларија на Економском факултету у Београду. АИЕСЕЦ је глобална мрежа студената која развија лидерски потенцијал младих програмима интернационалних пракси и организацијом едукативних и друштвено-одговорних пројеката.
Та мрежа је присутна у више од 120 земаља света и представља највећу организацију коју воде студенти.
Прочитајте и: