ПРОМЕНЕ У БЕОГРАДУ: Централне градске зоне биће растерећене после ових пројеката
Сви пројекти на којима град ради последњих година имају за циљ уређење Београда и решавање проблема људи, а сви нивои власти треба да следе премијеров пример у начину комуникације са грађанима, рекао је градски менаџер Горан Весић, гостујући данас на ТВ Пинк.
Он ја најавио неколико важних пројеката, који ће се у будућности засигурно реализовати јер им је основа саобраћајно растерећење централних градских зона.
ВЕСИЋ О ГРАДЊИ ТУНЕЛА: Зашто постоје брда, него да се праве тунели испод њих
– Тендер за израду идејног решења тунела између Савске и Дунавске падине траје до 1. августа, након чега нас очекује главни пројекат и расписивање тендера за изградњу, што ће трајати неколико година. То је стара идеја која ће моћи да буде реализована захваљујући новим технологијама, а циљ је да се на овај начин споје савска и дунавска обала. Трамвајски мост ће бити проширен за по две траке са обе стране, биће играђена и саобраћајница са новобеоградске стране и возиће се право у будући тунел. Све ово ће омогућити да се веома брзо стигне од Новог Београда скоро до Панчевачког моста, што ће растеретити саобраћај у центру града – навео је Весић.
У плану је и тунел испод Топчидера, додао је он, који би требало да растерети и саобраћајни правац ка Аутокоманди. У Блоку 20 ради се терминал за нову аутобуску окретницу, а убрзо ће почети радови и на још једном терминалу поред Бранковог моста. Они ће бити завршени до септембра и коштаће око 40 милиона динара, прецизирао је Весић.
Међу плановима је и претварање Васине улице у пешачку зону, са гаражом на Студентском тргу, подсетио је Весић, али и измештање аутобуских окретница са Зеленог венца и Трга републике. План је и да се до краја године добије грађевинска дозвола за уређење Кнеза Милоша и изградњу подземне гараже, како би ова саобраћајница постала знатно атрактивнија, истакао је он.
БОЛЕСНО СКУПО: За дан на Ади морате да одвојите НЕВЕРОВАТНИХ 50 ЕВРА ако нећете да штедите на свему
– Подземне гараже испод улица модел су Мадрида и Барселоне, све са циљем саобраћајног растерећења центра града и решавања проблема паркирања – нагласио је Весић.