PROMENE U BEOGRADU: Centralne gradske zone biće rasterećene posle ovih projekata
Svi projekti na kojima grad radi poslednjih godina imaju za cilj uređenje Beograda i rešavanje problema ljudi, a svi nivoi vlasti treba da slede premijerov primer u načinu komunikacije sa građanima, rekao je gradski menadžer Goran Vesić, gostujući danas na TV Pink.
On ja najavio nekoliko važnih projekata, koji će se u budućnosti zasigurno realizovati jer im je osnova saobraćajno rasterećenje centralnih gradskih zona.
VESIĆ O GRADNJI TUNELA: Zašto postoje brda, nego da se prave tuneli ispod njih
– Tender za izradu idejnog rešenja tunela između Savske i Dunavske padine traje do 1. avgusta, nakon čega nas očekuje glavni projekat i raspisivanje tendera za izgradnju, što će trajati nekoliko godina. To je stara ideja koja će moći da bude realizovana zahvaljujući novim tehnologijama, a cilj je da se na ovaj način spoje savska i dunavska obala. Tramvajski most će biti proširen za po dve trake sa obe strane, biće igrađena i saobraćajnica sa novobeogradske strane i voziće se pravo u budući tunel. Sve ovo će omogućiti da se veoma brzo stigne od Novog Beograda skoro do Pančevačkog mosta, što će rasteretiti saobraćaj u centru grada – naveo je Vesić.
U planu je i tunel ispod Topčidera, dodao je on, koji bi trebalo da rastereti i saobraćajni pravac ka Autokomandi. U Bloku 20 radi se terminal za novu autobusku okretnicu, a ubrzo će početi radovi i na još jednom terminalu pored Brankovog mosta. Oni će biti završeni do septembra i koštaće oko 40 miliona dinara, precizirao je Vesić.
Među planovima je i pretvaranje Vasine ulice u pešačku zonu, sa garažom na Studentskom trgu, podsetio je Vesić, ali i izmeštanje autobuskih okretnica sa Zelenog venca i Trga republike. Plan je i da se do kraja godine dobije građevinska dozvola za uređenje Kneza Miloša i izgradnju podzemne garaže, kako bi ova saobraćajnica postala znatno atraktivnija, istakao je on.
BOLESNO SKUPO: Za dan na Adi morate da odvojite NEVEROVATNIH 50 EVRA ako nećete da štedite na svemu
– Podzemne garaže ispod ulica model su Madrida i Barselone, sve sa ciljem saobraćajnog rasterećenja centra grada i rešavanja problema parkiranja – naglasio je Vesić.