Трикови за успешно вођење маркетинга ваше фирме на интернету
Интернет-маркетинг не мора да буде скуп, ако се користи на прави начин. Зато су како мале, тако и веће компаније све више у потрази за стручњацима који умеју да искористе интернет и све онлајн платформе и сервисе.
Непостојање на интернету је један од разлога због ког неке фирме не могу да опстану. Према резултатима који су добијени од клијената са сајта Rentawebuk, 50 одсто новооснованих компанија не успе у првих годину дана, а скоро 50 одсто малих фирми нема svoj web сајт. Брет Диксон, оснивач овог сајта, истиче да компаније не би требало да оклевају да инвестирају време и новац у разумевање и употребу интернет-маркетинга за потребе свог бизниса, с обзиром на то да је интернет у данашњем пословању неопходан.
Како све више корисника интернета користи лајкове са Гугла, Фејсбука и Твитера да би пронашли неки производ или услугу, мале фирме које не прихвате овај тренд не могу да преживе у 21. веку. Ја сам основао web сајт Рент а web управо да бих се изборио са овим проблемом – наводи Диксон.
Ако не можете да приуштите web сајт – изнајмите га
Web сајт као Рент а web пружа малим фирмама професионално dizajnirane web странице уз месечну претплату. Уколико фирма коју водите није у могућности да издвоји средства за скупоцену израду web сајта, ово је прави начин да уштедите. Сајтови за рентирање web странице, попут Диксоновог, омогућавају малим фирмама да добију комплетно дизајниран и постављен web сајт за мање од 40 фунти, а одржавање сајта износи мање од 20 фунти месечно
Искористите друштвене медије на прави нацин
Ми кажемо нашим клијентима да твитују СА корисницима, а не КОД својих корисника. То подразумева да имена не користите као почетак твита, већ у средини или на крају. Тако ће ваш твит бити видљивији.Коришћење Твитера као средства да бисте представили понуде или вашу последњу маркетиншку поруку неће вам помоћи ако је то све што ћете учинити. То се са разлогом зове друштвено умрежавање. Умрежите се са корисницима -саветује Диксон.
Интернет-маркетинг не мора да буде скуп, ако се користи на прави начин. Зато су како мале, тако и веће компаније све више у потрази за стручњацима који умеју да искористе интернет и све онлајн платформе и сервисе, тако да буду у служби маркетинга и комуникације са потрошачима, а да се при томе уклопе у постојеће буџете.