СЕДАМ ДАНА БЕЗ ПАПИРА НА ШАЛТЕРИМА: Пребацили смо терет са грађана на управу
Министарство државне управе и локалне самоуправе Србије саопштило је данас да се обавеза размене података из службених евиденција односи се на податке садржане у евиденцијама, а не на документа.
- То значи да грађани више не морају да прибављају документа са тим подацима од органа, већ се ти подаци директно прибављају кроз службену комуникацију између органа - наводи се у саопштењу.
Министарство државне управе и локалне самоуправе је објаснило да се обавеза размене података не може поистоветити са увођењем електронске управе, већ да она може да се одвија и конвенционалним каналима, на пример редовном поштом.
НЕМА ВИШЕ ШАЛТЕРА ЗА ИЗВОД ИЛИ ДРЖАВЉАНСТВО! Од сад све за вас прибављају службеници и то БЕСПЛАТНО!
Размена података, како је објашњено, не ослобађа грађане од плаћања административних такси за потребе услуга, односно управних поступака које они остварују пред органима.
- Размена података из службених евиденција не подразумева обећање и остварење еУправе и да 8. јуна 2016. године није нестала свака финансијска обавеза грађане када се на неком шалтеру обрате управи за одређену услугу - нагласило је ресорно министарство.
ПРОМЕНЕ КОЈЕ ЋЕ ОБРАДОВАТИ СВЕ ГРАЂАНЕ СРБИЈЕ: На шалтерима нећете више морати ОВО да плаћате
У среду, 8. јуна 2016. године почела је примена првих одредби Закона о општем управном поступку, које се тичу обавезе органа јавне управе да измеду себе размењују податке из службених евиденција у управним поступцима.