СМЕНА НА ТРОНУ: Ово је нови бренд број 1 у свету
Компанија Епл је поново од Гугла преузела титулу највреднијег светског бренда, према овогодишњој листи "БрандЗТМ Топ 100" највреднијих глобалних брендова, коју су данас објавиле компаније WPP и "Милворд Браун".
Вредност бренда Епл скочила је 67 одсто на годишњем нивоу, достигавши 247 милијарди долара, док је вредност Гугла порасла девет одсто на 173, 7 милијарди долара, наводи се у информацији WPP и "Милворд Брауна" достављеној Танјугу.
Трећи на листи највреднијих брендова је Мајкрософт, тежак 115 милијарди долара, 28 одсто више него прошле године.
Иако се Еплов сат (Apple watć) показао као изузетно популаран, успех последње серије телефона "ајфон6" главни је покретач јачања бренда Епл.
Укупна вредност топ 100 глобалних брендова тренутно износи 3,3 билиона долара, 14 одсто више у односу на 2014. и чак 126 одсто више у односу на период пре 10 година када је листа лансирана.
Међу првих 10 највреднијих брендова у свету су и ИБМ, Виза, AT&T, Верајзон, Кока-кола, "Мекдоналдс" и Марлборо.
А што се Европе тиче...
На листи највреднијих европских брендова водеће место и ове године заузима САП, чија је вредност порасла пет одсто, на 38,2 милијарде долара, а следи Дојче Телеком, вредан 33,8 милијарди долара, или 18 одсто више него прошле године.
Преостали европски брендови на листи су "Луј Витон", BMW, Лореал, Зара, Мерцедес, Мовистар, Ерме и Оранџ.
Европски брендови наставили су да доминирају и у сектору луксузних производа, где заузимају осам од 10 водећих позиција.
Прочитајте и: