СТИГЛО COCA-COLA МЛЕКО: Хит или промашај?
Coca-cola је лансирала своје млеко прошле недеље. Да ли је ово нови кец у рукаву ове компаније?
Како смо раније писали, нова врста млека, под именом ''Фаирлифе'', кошта два пута више од обичног, а планови су амбициозни. Из ове компаније су раније помињали ''кишу новца које ће донети''.
Производ који представљају као побољшану верзију млека, која не садржи лактозу, има 30 посто мање шећера, и 50 посто више калцијума и протеина, од прошле недеље је на рафовима у САД.
За флашу обичног млека Амери издвајају 2 долара, док за нови ''Цоца-цолин'' производ треба 4,29 долара.
Многи медији у Америци организовали су дегустацију овог млека, углавном упоредно са обичним. Мишљења су подељена. Неки су осетили разлику, неки не виде зашто би ово млеко било скупље и сл.
''Цоца-цола'' има и други адут, ''Цоца-цола лифе'', мање калорични сок, у зеленој амбалажи, заслађен стевијом, природним заслађивачем.
Ова компанија, евидентно, не престаје са иновацијама. Колико ће бити исплативе, остаје да се види.