ТОМО РИЦОВ ЗА СРБИЈУ ДАНАС: За добру кампању су кључне идеје, а не буџет
Шта нам доноси programmatic у сфери дигиталног оглашавања? Које су предности нативе advertisinga? Зашто је Ровињ сада већ традиционално место сусрета свих маркетинг стручњака из региона, сазнаћете у интервјуу са Томом Рицовим, директором Weekend Медиа Фестивала.
Кроз конференцијски део овогодишњег Фестивала покрићемо теме у распону од медија и маркетинга, преко showbiza и дигитала, па све до кључних пословних питања у комуникацијској, медијској и другим индустријама. Као кључне теме које ће обележити овај Weekend можемо да истакнемо нативе advertising и programmatic, које ћемо детаљно обрадити.
Не можемо још најавити извођаче, али у једно се сигурно можете поуздати, на Weekendu ћете се добро забавити. Имамо две позорнице, унутрашњу и спољну на којој ће наступити низ великих регионалних имена. У клубу Пеперминт смењиваће се врхунски Weekend Ђ-еви, а забава је загарантована до јутарњих часова.
Има их пуно у свим сегментима, о њима и причамо на фестивалу. Конверегенција медија је довела до тога да треба да будемо много креативнији и технолошки поткованији како бисмо опстали и напредовали у новим околностима сталне промене.
Дошли смо до односа да је око 50 одсто посетилаца из региона, тако да се с правом можемо звати регионалним фестивалом. У бројкама, око 2.000 посетилаца долази ван Хрватске, већином из Србије.
Тешко је рећи, нисмо нека срећа ни заједно ни појединачно. Свака земља предњачи у неком сегементу.
Доста, али хватамо корак. Ту је и питање новаца, колико пара - толико музике. Са економском ситуацијом, рашће и тржиште комуникација, а са њим и креатива и праћење трендова.
Регионална ревија BalCannes и награда СоМо Борац блиски су партнери Weekend Медиа Фестивала. BalCannes ће четврту годину заредом, у сарадњи са Хрватским удружењем друштава за тржишно комуницирање (ХУРА) вредновати најбоље агенцијске пројекте из шест земаља региона, док СоМо Борац открива који су најбољи регионални дигитални пројекти.
Увидели смо да се прича о programmaticu брзо и све више развија и управо због тога доводимо једног од врхунских стручњака на ту тему. Све везано zaprogrammatic објасниће један од овогодишњих предавача фестивала, Цаспар Schlickum, извршни директор компаније Xaxis ЕМЕА из Велике Британије.
Не патимо за великим звездама, али не бих имао ништа против Jerrya Сенфиелда.
Тематски Weekend покушава да подстакне нове трендове и остане позитиван. Не желимо да се бавимо само тренутним стањем вец покушавамо да учествујемо у креирању нових трендова. Са сваким новим издањем и сваком новом годином доносимо свеж поглед на индустрију, садржајно обогаћујемо програм, а посетиоце и ширу јавност упознајемо с најновијим трендовима и иновацијама у области комуникација, маркетинга и медија. Свака година је другачија, јер се и само тржиште изузетно брзо мења.
Можемо рећи, на основу реакција публике, да смо већ постали традиционална манифестација коју жељно ишчекују управо због нових искустава које доноси, али и због networkinga и добре забаве о којој се још дуго прича и након Ровиња.
Велики буџет није нужан, ствар је и добрих идеја и креативе, али већи буџет је увек добродошао!
Љ. В.