ПРОВОКАТИВНА РЕКЛАМА: Желите ли у Париз - град масакра, Њујорк - центар срушених солитера или у "земљу мира"?
Провокативна рекламна кампања покренута је у циљу враћања туриста у Тунис.
Кампању је осмислила компанија РамДам која се бави комуникацијама, а фокусирана је на призоре терористичких напада у Лондону, Паризу и Њујорку. Објављени су плакати са призорима немилих догађаја који су задесили ове градове, а туристи су упитани да ли су након напада који су се одиграли, престали са посећивањем ових дестинација.
Powerful ! #tunisia #supporttunisia pic.twitter.com/KQkmAwUqrJ
— Сарах (@Tagh_s) July 1, 2015
Приказани су призори бомбашког напада у Лондону, Њујорку током напада 11. септембра 2001. године на Светски трговински центар, те Париз након масакра на редакцију магазина Шарли Ебдо.
Порука на сваком од плаката гласи: "Подржите Тунис, земљу мира".
Цампаигн усес Лондон 7/7 бомбинг image ас ит ургес тоуристс то support Тунисиа https://t.co/dAFiACHr0d pic.twitter.com/UiIONdjyt1
— The Индепендент (@Independent) July 4, 2015
Подсетимо, Тунис је недавно претрпео страшан терористички напад када је наоружани мушкарац отворио ватру на туристе у граду Сус, и том приликом убио 39 особа.
Грађани те земље сада траже подршку док се суочавају са шоком и тугом и надају се да ће се добар глас о Тунису као земљи која гаји начела мира прочути међу пријатељима широм света. Нова кампања наишла је како на подршку, тако и на критике појединаца који сматрају да је напад у Тунису другачији из разлога што су мета били туристи.
Туризам преставља изразито важан сегмент економије Туниса и чини седам одсто бруто друштвеног производа.
Прочитајте и: