Умиру шопинг молови
Њујорк - Широм САД затварају се тржни центри, због мање посећености, неприлагођавања цена и избору продаје електронским путем.
Тржни центри су саставни део америчког начина живота од настанка потрошачког друштва током 50-тих година прошлог века, оценио је магазин Слејт.
Млади који су носиоци новог животног стила допринели су популарности шопинг молова.
Али изгледа да се времена мењају. Према подацима консултантске куће Пајпер Џефри, посета америчке младежи тржним центрима је у последњих десет година опала за 30 одсто. У просеку амерички адолесцент посети 29 пута тржни центри у току годину дана док је 2007. тај просек иносио 38 пута.
У студији се наводи да ресторани све више замењују тржне центре као место окупљања америчких адолесцената.
Разлог мање посећености младих Американаца шопинг молова је и опсесија безбедношћу нарочито после терористичких напада 2001, као и све учесталијег испољавања агресивног понашања у тим просторима.
Погледајте како изгледају напуштени тржни центри у Охају!
(Б92 / Србија Данас)