УШТЕДА ОД 50 ОДСТО: Персил награђује еколошки свесне потрошаче
Еколошки одговорне потрошаче очекују велика изненађења!
Како би заједно са својим највернијим купцима, допринели очувању нашег окружења и направили од њега боље место за живот, Хенкел се са брендом Персил придружио заједничкој акцији Секопака, оператера управљања амбалажним отпадом и компанији Делез Србија.
Друштвено одговорне компаније, у оквиру своје заједничке акције, имају за циљ да код грађана шире свест о важности рециклирања, те их позивају да и сами допринесу очувању животне средине, док ће за то бити награђени великим попустима.
Од 19. маја до 01. јуна у свим Темпо центрима почиње акција током које ће купци, у замену за стару амбалажу, моћи да остваре попуст на Персил детерџент Лаванда (50 прања).
Доношењем сваке празне амбалаже прашкастог детерџента за веш или гела за прање веша купци ће добити ваучер којим остварују право на попуст од 50 одсто на артикал 7253234 Персил гел 3,96Л Лаванада 50 прања. Секопак кутија за одлагање празне амбалаже налази ће се на улазу у Темпо центар у периоду трајања акције сваког дана у времену од 15 до 21х, где ће се приликом одлагања амбалаже купци добијати ваучер. Пре закључења рачуна потребно је предати ваучер касиру и на тај начин се попуст остварује.
На овај начин Хенкел је још једном показао како су одрживо и одговорно пословање међу главним постулатима компаније и како је управо одржавање равнотеже између заштите животне околине и друштвене одговорности од кључне важности за њих.