ВОЗИЛО ИЗ МАШТЕ: Трамвај добрих вибрација одушевио Београђане! (ФОТО)
Промоција пројекта "Линија културе", трамваја добрих вибрација, која је одржана испред Цркве светог Марка, има за циљ има да се садржаји институција културе и културне активности свих градских општина представе на нов начин и приближе грађанима.
Старт новог експлоатационог века поклона швајцарских пријатеља обележен је изузетно богатим и разноликим културним садржајем у коме су учествовали играчи групе "Уна Сага Сербица", као и дечији хор "Чаролија". Део програма реализован је и током прве вожње на "Линији културе".
Манифестацији су присуствовали представници града, Жељко Милковић, директор ЈКП ГСП "Београд" са сарадницима, као и представник Амбасаде Швајцарске....
- Ово је пре свега трамвај маште и у њему ћемо моћи да урадимо све што нам падне напамет. Идеја је реализована без и једног уложеног динара - казао је директор ГСП-а Жељко Милковић.
Овај пројекат представља нову платформу уметности и културе и резултат је сарадње Секретаријата за културу града Београда, УК "Вук Стефановић Караџић" и ЈКП ГСП "Београд".
Трамвај типа Диваг, гаражни број 609, убудуће ће бити место културних дешавања, као и место где ће се најављивати сви значајни догађаји престонице: БИТЕФ (од 17. до 24. септембра); Радост Европе (од 1. до 5. октобра); БЕМУС (од 25. до 31. октобра); Сајам књига (од 25. октобра до 1. новембра); Београдски џез фестивал (од 27. октобра до 2. новембра); дочек Нове године и Улица отвореног срца (децембар).
Трамвај који нам је 2002. године поклонила Влада Швајцарске, односно град Базел, био је на крају свог радног века, а онда су га вредне и веште руке гсп-ових мајстора преуредиле и направиле несвакидашњи простор за одржавање разлитичитих промоција, позоришних представа, концерата, књижевних вечери, изложби, пројекција филмова...
На тај начин промовисаће се и приближити грађанима рад градских институција културе, фестивали, манифестације, самосталне уметничке групе, млади уметници и студенти уметности, али и програмске активности градских општина које унапређују културу нашег града.
Поред наведеног, нова својеврсна туристичка атракција Београда имаће и комерцијални карактер, односно, под утврђеним финансијским условима трамвај ће у рекламне сврхе моћи да користе познати светски брендови, успешне компаније, као и маркетиншке агенције. За то су обезбеђени сви неопходни технички услови (ентеријер прилагођен свим врстама промоција, озвучење...).
Градско саобраћајно предузеће кроз овакве пројекте непрестано развија интерактиван однос са корисницима услуга, односно, конкретним акцијама потврђује своје опредељење друштвено - одговорне компаније.