Ово су 5 старих, добрих опција које нам недостају на ЈуТјубу (или не)
Најпопуларнији видео сервис на интернету ЈуТјуб напунио је 11 година 23. априла 2016. године.
Током протекле деценије, било је великих промена.
Пре само пет недеља, ЈуТјуб је изгледао у великој мери другачије него што изгледа данас. На интернету се ствари мењају муњевито - посебно ако погледамо колико су млади неки од популарних сајтова без којих тешко да можемо да замислимо боравак на мрежи.
Памтите ли добре, старе дане ЈуТјуба? Пре него што их је купио Гугл? Ево неких опција које нам и дан данас недостају (као и неких без којих ћемо преживети).
Звездице за оцењивање
Данас имамо палац горе или палац доле као оцену да ли нам се свиђа неки видео, али све до 2009. године, систем је укључивао могућност давања звездица од 1 до 5.
— Мила Фаца (@MilaFaca99) Оцтобер 13, 2016
Видео одговори
Некад сте у коментарима могли да оставите свој видео одговор на нечији видео, али ово је довело до појаве да бројни корисници на тај начин рекламирају своје канале. Ово лудило је трајало све до авгуиста 2013. године.
pic.twitter.com/BHuDYtvjg7— Мила Фаца (@MilaFaca99) Оцтобер 13, 2016
Дани пре Гугл Плуса
Лансиран 2011. године, Google је требао да буде одговор ИТ гиганта на друштвене мреже. Током 2013., компанија је одлучила да интегрише Г платформу са ЈуТјубом, што је захтевало да сви корисници имају и користе Г налоге. Стотине хиљада људи осећало се револтираним променом, па је организована петиција за враћање на старо, а против форсиране интеграције. Јула 2015. Гугл је објавио да корисници више неће морати да користе своје Г налоге за ЈуТјуб. Ипак, регуларан Гугл налог је и даље неопходан.
Квалитет видеа је био тек ОК
Квалитет снимака које можете објавити на ЈуТјубу је далеко импресивнији него пре пар година. Заправо, када је ЈуТјуб лансиран 2005. године, једина резолуција која је постојала била је бедних 320 са 240 пиксела. Подршка за снимке високе дефиниције додата је 2008. године, што је променило и аспект гледања свих снимака са 4:3 на 16:9. А 2014. године ЈуТјуб је убацио пуштање снимака брзоном од 60 фрејмова у секунди, што је отприлике 1.000 пута боље од почетне опције.
Прегледи заглављени на 301
ЈуТјуб снимци који су на брзину привлачили велики број гледалаца су се "заглављивали" са прегледима на цифри од 301 сатима, чак данима. То је било намештено тако да се на време препознају лажни прегледи, а снимак потом уклони. Ипак, у августу 2015. ЈуТјуб је ставио број прегледа у реалном времену.
pic.twitter.com/9RXAdB2InW— Мила Фаца (@MilaFaca99) Оцтобер 13, 2016
Друге промене које су додате можете погледати на снимку испод.