ФЕЈСБУК ОПТУЖЕН ЗА ЈОШ ЈЕДНУ ПРЕВАРУ! Свесно фалсификовали податке да би остварили профит?!
Компанија тврди да то није истина.
Маркетиншка агенција "Crowd Сирен" пре две године тужила је Фејсбук да је надувао податке о прегледима видео огласа на друштвеној мрежи, а сада је тужбу проширила тврдећи како су одговорни на Фејсбуку за то знали најмање од 2015. У додатним захтевима које су поднели ове недеље туже их и за превару и траже одштету.
ОВИ КИНЕЗИ НИСУ НОРМАЛНИ! У Србији нико није чуо за ову фирму, а прави телефоне из снова! (ВИДЕО)
Главни проблем своди се на то да је Фејсбук погрешно представљао просечно време гледања видео-огласа. Првобитна истрага показала је да је компанија у обзир узимала само огласе који су се гледали дуже од три секунде. Како су у једначину узимали само видее који су гледани дуже од три секунде, просечно гледање огласа испадало је знатно дуже, преноси Енгадгет. Фејсбук је проблем признао пре две године.
Ипак, након што је прегледано 80-ак хиљада интерних докумената компаније, добијених на основу судске одлуке, маркентишка агенција тврди да је Фејсбук не само знао за проблем више од годину дана раније него је и прилично потцењивао колико такав селективни одабир параметра има на укупну статистику. Фејсбук се брани да је због те грешке време просечног гледања огласа испало 60 до 80 посто дуже, али маркетиншка компанија тврди да су га напумпали за чак 900 посто.
Фејсбук наравно тражи да се тужба за превару одбаци, а у изјави су истакли да је “икаква инсинуација да смо на било који начин покушали да сакријемо проблем од наших партнера нетачна”, Но "Crowd Сирен" тврди да је из докумената очито да се неколико оглашиваћа распитивало око спорних података још 2015., дакле више од годину дана пре него што је Фејсбук признао проблем.