Фејсбук уводи ПРОМЕНЕ: Од сада ће још више контролисати News Феед, ево и шта то значи...
Компанија се већ годинама поиграва са News Феед алгоритмом.
Компанија Мета, у чијем је власништву Facebook, тестира нове начине на које ће корисници моћи да управљају садржајем који виде у свом News Фееду на Facebooku.
Тест је доступан мањем броју корисника на почетку, а омогућава им да прилагоде своје приоритете како би повећали или смањили количину садржаја које виде од одређених пријатеља, чланова фамилије, група и страница са којима су повезани на платформи.
Facebook је током претходних година неколико пута мењао начин на који News Феед приказује садржај и још увек није одлучио који садржај би требало да има приоритет и због чега.
Није познато на који начин компанија контролише News Феед, али је у септембру објавио извештај у којем истиче да ће јавности понудити бољи увид у то који садржај потискује.
Мета истиче да је нови тест покушај да се корисницима понуди већа контрола на News Феедом, како би могли да виде више садржаја који желе а мање онога што им није потребно.