Гугл бележи велике скокове у претрази и преузимању апликација
Занимљиво...
Google-ova матична компанија Алпхабет управо је објавила своје финансијске резултате за први квартал 2020. године, а не изненађује вест да је глобална пандемија COVID-19 имала ефекта. Алпхабет и Google ЦЕО Сундар Pichai напоменуо је да су перформансе огласа у марту доживеле велики удар након два врло јака месеца.
Pichai је такође приметио да су се неки делови пословања убрзано развијали упркос пандемији. Наиме, претрага је у порасту; рекао је да су у пику пандемије претраживања везана за коронавирус била четири пута већа од активности претраживања Супер Bowl. Време гледања на YouTube-u такође се веома повећало, али није дао одређени број; у том смислу, посебно је истакао ливестреам-ове као подручје раста.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2017/03/22/profimedia-0262971266.jpg?itok=_W6YJjfl)
СЈАЈНЕ ВЕСТИ ЗА СРПСКЕ ПРОГРАМЕРЕ! Коначно им је омогућена продаја на Google Play Сторе-у
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2014/05/21/google-centrala.jpg?itok=0ElMKG8y)
МА НИЈЕ МОГУЋЕ: Гугл Плеј проблем и рекламе које троше батерију
Корисници Андроид-а такође доста користе своје телефоне. Pichai је рекао да људи проводе знатно више времена у апликацијама, а преузимања апликација у Google Play Сторе-у у марту су за 30% веће него у фебруару. Генерално, Google има преко 2,5 милијарди месечно активних Google Play уређаја. Међутим, компанија је у овом кварталу приметила пад активације уређаја због пада светске потражње.
Велико интересовање за Chromebook
На месту где је Google видео огромно интересовање за уређаје било је у Chromebook сегменту; Pichai је рекао да аналитичари бележе пораст потребе за Chromebook-om од 400% у недељи 21. марта у односу на претходну годину. Слично томе, Google је рекао да је 100 милиона ученика и просветних радника користило њихове Classroom алате за подучавање, удвостручујући оно што су имали почетком марта.
Што се тиче начина на који је све то утицало на Google-ove најновије резултате, компанија је и даље повећала годишњи приход 13% на 41,2 милијарде долара, углавном на основу својих сектора за претрагу, YouTube и Cloud. Што се тиче следећег тромесечја, Google ЦФО Ruth Порат рекла је да ће то бити тешко тромесечје за адвертајзинг сектор, који и даље остаје највећи генератор прихода компаније. Наравно, то ће вероватно зависити од тога како се пандемија одиграва у наредних неколико месеци.