Гугл, Microsoft, Твитер и Фејсбук се удружују како би поједноставили пренос података!
Велики корак!
Четири технолошка гиганта се удружују како и корисницима олакшали преузимање и пренос података између сервиса.
СПРЕМИТЕ СЕ! Гугл има нови план: Fuchsia ће заменити Андроид!
Гугл, Мицрософт, Фејсбук и Твитер су формално објавили "Дата Трансфер Пројецт" (ДТП).
ДТП представља иницијативу отвореног кода за креирање нових алатки које ће корисницима омогућити да слободно преносе податке широм мреже, објаснио је Дамиен Киеран - шеф заз заштиту података у Твитеру. У питању је рана фаза развоја пројекта, али групација је објавила документацију у којој потенцира визију о лакшем, флексибилнијем екосистему за пренос података. Групација такође истиче да ће у процесу даљег напретка водити дијалоге како са developerima тако и са корисницима.
ПАЗИТЕ ГДЕ ШТА РАДИТЕ: Ако видите ОВАКВУ сијалицу, знајте да је иза ње КАМЕРА (ФОТО)
У својој основи, ДТП ће користити серију адаптера који могу да рашчлане АПИ-је у лако разумљиве пакете података. Адаптери ће долазити у две форме: импорт и експорт дата адаптери, као и адаптери за аутентификацију који ће служити за верификовање и заштиту корисника. У теорији, ово значи да особа може да пренесе своје Инстаграм фотографије на "Флицкр" или "Гоогле Пхотос", без потребе за масовним преузимањем и новим учитавањем својих библиотека. Када буде финализован, нови систем би требало да покрије различите типове података укључујући email, контакте, календаре и задатке. Појединачни типови података, под називом "Дата Моделс", биће груписани заједно као "Вертицалс". На пример, услуга попут "YouTube Мусиц", могла би имати "Дата Моделс" за плејлисте и музичке видео клипове под својим музичким "Вертицал"-ом.
ЧУДОВИШТЕ: Ово је веома дебео телефон, али из једног СУПЕР разлога! (ВИДЕО)
ДТП је још у развоју и није доступан широј јавности. Постоји, међутим, неколико метода на "GitHubu", које радознали инжењери могу да испробају већ сада. Крајњи циљ је да компаније, ван оних које тренутно доприносе, прихвате нови систем. На тај начин ће корисници имати истинску флексибилност у сервисима које користе и на количини података које сваки од њих складишти. Кључ је у томе да корисницима буде једноставно да мењају услуге, чиме се промовише право на избор и онлајн конкурентност.
ИСКЉУЧИТЕ ЈЕ ОДМАХ! Инстаграм уводи опцију коју многи на Фејсбуку МРЗЕ! (ФОТО)
БЛОКИРАЛИ СТЕ НЕКОГ НА ФЕЈСУ? Проверите опет! Грешком ОДБЛОКИРАНО 800.000 налога!
Најава ДТП иницијативе прати увођење ГДПР-а у Европској Унији. Законодавство додаје велики број заштита фокусираних на потрошаче унутар Европске Уније, укључујући и захтев да све компаније нуде неку врсту алатке за преузимање корисничких података. С друге стране, ДТП је намењен свима, а не само грађанима ЕУ, али је вероватно убрзан или формализован због нових прописа.