ИНФЛУЕНСЕРИ ШИРОМ СВЕТА У ПАНИЦИ! Ова промена на Фејсбуку баца их у ОЧАЈАЊЕ! Манипулација, убијање самопоуздања?
Ништа више неће бити исто!
Годинама су људи који користе Фејсбук, Инстаграм и Твитер "јурили" за лајковима као за статусним симболом. Више лајкова на посту на друштвеним медијима значило је да је пост популаран, занимљив и вредан.
Да би прикупили лајкове, људи често објављују поруке и видео-снимке за које се надају да ће постати вирални што понекад доводи до ширења насилног, радикалног или на неки други начин екстремистичког садржаја на друштвеним медијима.
Сада је Фејсбук одлучио да ограничи важност лајкова и сличних метрика, пише New York Тимес.
Ова друштвена мрежа, наиме, саопштила је да започиње тестирање у Аустралији током ког ће број лајкова, прегледа видеа и друге статистике постова бити приватни и видљиви само ауторима.
- Прикупићемо повратне информације да бисмо видели да ли ће ова промена побољшати искуства људи - рекао је Џими Раимо, портпарол Фејсбука, и додао да је жеља да њихова мрежа буде место где ће се људи осећати пријатно и слободно се изражавати.
Годинама, заговорници сигурног интернета траже од Фејсбука да престане да даје приоритет лајковима, тврдећи да такве метрике негативно утичу на самопоштовање људи.
- Знамо да деца траже потврду помоћу лајка. Знамо да то може негативно да утиче на самопоштовање деце и тинејџера - рекао је Џим Стејер, извршни директор непрофитне организације Common Сенсе Медиа, и додао да "јавност коначно постаје свесна колико ове тактике могу бити манипулативне".
Помоћу ових осам корака спречите КРАЂУ ПОДАТАКА са вашег паметног телефона!
НОВИ ТРЕЈЛЕР: "Стар wars Једи: fallen ордер" изгледа МОЋНО, откривени детаљи приче (ВИДЕО)
Шефица у Фејсбуку све кандидате за посао пита ЈЕДНО питање и по њему одлучује да ли ће их запослити!
Фејсбук је такође био под притиском због количине екстремног садржаја који се на тој мрежи објављује и утицаја који ти постови и видео-снимци имају на живот људи. Како су корисници покушавали да привуку пажњу на своје постове, они су на тој друштвеној мрежи чак и уживо преносили убиства. Такође, честа је и пракса куповине лајкова.
Инстаграм, такође у власништву Фејсбука, је ове године почео да спроводи сличне експерименте са циљем да створе "окружење са мање притиска у којем се људи осећају пријатно за изражавање".