Инстаграм ТЕСТИРА феед преко целог екрана: Још једна новина која подсећа на ТикТок
Када отворе Инстаграм апликацију, корисници одмах виде вертикални садржај који треба да "донесе видео више испред и у центар"
Нови Инстаграм тест би учинио да апликација још више личи на ТикТок. Према TechCrunch-u, Инстаграм експериментише са вертикалним кућним феедовима преко целог екрана.
Када отворе Инстаграм апликацију, корисници одмах виде вертикални садржај који треба да "донесе видео више испред и у центар".
Слика коју дели Инстаграм приказује почетну страницу коју заузима објава преко целог екрана са коментарима, натписима, лајковима и другим функцијама постављеним на врху објаве уместо испод.
Иако трака са причама није присутна на врху екрана на слици, Сајн Ким, портпарол Мета, каже да тај приказ доноси почетни феед када корисници почну да скролују и да ће приче и даље бити доступне на врху њиховог екрана, преноси ПЦ Press.
Претрага, колутови, куповина и сопствени профил корисника су и даље доступни преко дугмади на дну екрана. Обавештења, поруке и функције нових постова остају на врху, заједно са могућношћу пребацивања између налога.
Ким каже да ће фотографије и видео постови такође бити укључени у феед преко целог екрана.
Инстаграмов избор да тестира феедове фокусиране на импресиван видео није баш изненађење. Компанија је креаторима и корисницима у великој мери пласирала видео записе кратког формата, нудећи новчане бонусе креаторима који праве врхунске Реелс снимке.
Крајем априла, шеф Инстаграма Адам Мосери рекао је да ће платформа променити свој алгоритам рангирања како би наградила “оригинални” садржај у односу на поново објављен садржај.
А платформа је улагала у алате за креаторе како би одвојила оригинални садржај од својих конкурената: Инстаграм је почео да тестира шаблоне крајем априла, омогућавајући креаторима да користе постојеће Реелс формате на сопственим видео снимцима.