Јутјуб ТИХ ТЕСТИРА приказивање ПЕТ РЕКЛАМА, уместо две и нема више прескакања!
Стиже још иритантних промена и да, не можете их прескочити
YouTube је тихо имплементирао нови формат реклама почевши од септембра 2022. Корисници YouTube-a који нису претплаћени на YouTube Премиум сада ће добијати до 5 реклама које не могу да прескоче, пре него што видео уопште почне.
Вест је избила када је неколико корисника YouTube-a почело да се жали на Twitter-u и Redditu да су добијали 5 реклама уместо 2, пре него што су могли да погледају свој YouTube видео.
Ово је, очигледно, изазвало бес међу корисницима једне од најпопуларнијих платформи на интернету.У вези са тим, YouTube је издао званичан одговор на Twitteru у коме је признао ситуацију и навео да би се нови "феномен" од 5 реклама могао догађати корисницима YouTube-a којима излазе одређени формати реклама познати као "бумпер адс". Како је YouTube објаснио, ови огласи су кратки, обично трају око 6 секунди и не могу се прескочити.
Тренутна ситуација је таква да ове "бампер огласе" не добијају сви корисници платформе, тако да изгледа да YouTube тренутно тестира нови формат међу изабраном групом корисника. За сада, већина добија још увек само две рекламе, пре него што њихов видео почне, али није познато да ли ће промена од пет реклама ускоро бити уведена за све кориснике YouTube који нису претплаћени на Премиум.