ПРЕДСТАВЉАМО: 10 најбољих геџета у последњих 10 година!
Високо друштво...
Прављење листе најважнијих и најутицајнијих направа у протеклих десет година обећава занимљиве резултате. Током последњих 10 година објављено је на хиљаде производа, али неки су дефинитивно одскочили у односу на остале и њихов утицај на протеклу деценију не може бити занемарен.
Сваки геџет говори о специфичном, новом начину размишљања, промени парадигме са циљем да промени начин на који свакодневно приступамо технологији. Од паметних телефона и дронова до конзола и аутомобила, протекла деценија има више него довољно уређаја који су променили животе људи.
Лист Тиме изабрао је ове уређаје:
НЕЋЕТЕ ВЕРОВАТИ: Ово је био НАЈПРОДАВАНИЈИ геџет у прошлој години
Изненадићете се кад чујете које су две НАЈПРОФИТАБИЛНИЈЕ АПЛИКАЦИЈЕ у последњих 10 година!
Apple иПад (2010)
Пре лансирања иПада 2010. године, идеја о "таблет рачунару" углавном је била резервисана за филмове научне фантастике или не баш успешне производе са лошим софтвером. Када је Apple представио иПад дошло је до културолошке промене у свету личних рачунара. Његов импресивни multitouch екран, потпуно напуштање физичких тастера и богат избор софтвера и медија створили су савршен производ.
Тесла Модел С (2012)
Мислите да аутомобили не могу бити геџети? Онда нисте возили Тесла Модел С нити сте видели како изгледа у вожњи. Електрична лимузина је преобликовала идеје у аутомобилској индустрији, приморавајући такмаце да и сами прихвате будућност која ће се напајати струјом уместо бензином. Концепт софтвера које се сам апдејтује, огроман екран осетљив на додир и напредне могућности аутопилота чине да се осећа као возило из 2022. уместо 2012.
Raspberry Пи (2012)
Raspberry Пи на први поглед више личи на компоненту која је пала са свемирске станице него на готов уређај. Али када погледате ближе минијатурни Linux рачунар наићи ћете изненађење. За почетак, требаће вам тастатура, миш и монитор. Али акд то решите, могућности су бескрајне. Откако је представљен, живописан "уради сам" екосистем учинио га је геџетом за мајсторе, инжењере и многе друге. Произвођачи додатне опреме претворили су те малене кутије у све оно о чему паметни инжењер може да размишља - метеоролошке станице, ретро играчке конзоле, паметне звучнике, cloud сервере...
Google Chromecast (2013)
Google Chromecast, објављен 2013. године, учинио га је никад једноставнијим пренос медија са преносног рачунара или паметног телефона на телевизор, помажући у популаризацији самог концепта стриминга. То је премостило јаз између људи који желе да буду део будућности без улагања у скупи паметни телевизор. По цени од 35 долара, Chromecast је демократизовао стриминг.
ЂИ Пхантом (2013)
Иако ћете можда чути дрон пре него што га угледате, када га видите велике су шансе бићете пријатно изненађени оним што види и како је кул поглед неколико стотина метара у ваздуху. А
Од свих дронова који снимају унаоколо, ЂИ Пхантом је најпрепознатљивији и најпопуларнији. Потпуно бели дизајн отежава да га замените са неким другим, а посвећеност компаније да омогући што једноставније пилотирање чини Пхантом лаким избором за почетнике пилоте и задовољавајућим алатом за фотографисање из ваздуха. А ово је тек почетак. Већ постоји професионална лига за тркачке беспилотне летелице, а с компанијама које се кладе на беспилотне летелице које могу да раде све - од испоруке робе до конструкције и надзора, будућност је пред њима.
Амазон Echo (2014)
Разговор са самим собом још увек је помало чудан, али разговор са вашим гласовним помоћником постао је уобичајена активност у домовима широм света захваљујући Амазоновом производу Alexa, гласовном асистенту уграђеном у Echo и друге уређаје за паметне куће. Гласовни помоћници су идеални за управљање уређајима у паметном дому, руковање репродукцијом медија или брзом комуникацијом са пријатељима и породицом. Ипак, ширење уређаја као што је Echo покренуло је полемику око праксе прикупљања података произвођача паметних уређаја, постајући једно од најважнијих питања приватности нашег времена.
Apple Watch (2015)
Иако су се многи трудили, нико није успео да достигне дотераност и перформансе које нуди Apple Watch, који је поставио стандард за оно што паметни сат може да уради. Откако је представљен 2015. године, прешао је од уређаја за ентузијасте до мејнстрим геџета. А како Apple Watch унапређује и технологију за праћење вашег здравственог стања могао би да постане најлакши начин да будете у току са вашим здрављем.
Apple АирПодс (2016)
Попут iPod-a пре њега, Apple је направио АирПод који је напречац освојио срца, умове и уши љубитеља музике. Први пут објављен 2016. године, АирПодс је врло брзо постао икона, како због своје естетске привлачности, тако и због свог културолошког утицаја. АирПодс имају чак и друштвени значај захваљујући шаљивим класним шалама и мимовима који се шире по друштвеним медијима, претварајући их из слушалица у индикатор статуса. Међутим, њихов врхунски хардвер и софтвер еволуирали су и помогли им да се учврсте као еталон бежичног звука за фанове музике.
Нинтендо Switch (2017)
Када је у питању играње игрица у покрету, нико не може ад надмашити Нинтендов успех, још од резултата који је направио Гаме Boy далеке 1989. Ипак, представљање хибридног уређаја Нинтендо Switch 2017. може бити најважнији досадашњи допринос компаније игрању. У поређењу са конкуренцијом, Switch је практично најважнија конзола за видео-игре у ових десет година. Његова преносивост инспирисана паметним телефонима, упарена са Нинтендовом све већом базон наслова, чини да Switch делује као врхунац Нинтендове идеје о томе шта треба да буде играње.
Xbox Адаптиве Controller (2018)
Microsoftov Xbox Адаптиве Controller, направљен за играче са ограниченом мобилношћу и са могућношћу да се модификује за потребе различитих корисника, за многе је омиљени геџет деценије. На његовом развоју Microsoft је сарађивао са организацијама попут Церебрал Палси Foundation и АблеГамерс Chariti да би обликовао све, од огромних дугмића до паковања. Са преко десетак портова за повезивање и компатибилношћу са Xbox Оне конзолама и Windows рачунаром, овај адаптивни контролер једно је од најважнијих нових решења у индустрији игара.