УДАР НА ЛАЖНЕ ВЕСТИ: Фејсбук уводи највећу НОВИНУ до сад - погодиће политичке странке!
Опекли су се много.
Фејсбук је објавио неколико промена које ће повећати транспарентност оглашавања у политичке сврхе.
Како би смањио штету за сопствени углед, али и минимизирао могућност да се њихова друштвена мрежа поново искористи за ширење лажних вести и манипулирање изборима и референдумима, у Фејсбуку готово свакодневно најављују неке нове промене. Овога пута објавили су нова правила која ће се односити на огласе везане уз политичке кампање, изборе и сличне ситуације.
ИСТОРИЈСКИ ДАН: Закерберг има поруку за свих 2, 2 милијарде корисника Фејсбука - ПАНИКА!
У случајевима када ће неко хтети да плати оглас на Фејсбуку који се тиче постизања политичких циљева, такви ће огласи морати да буду јасно означени. Исто тако мораће бити врло јасно истакнуто ко је за њих платио, како се бирачи не би (намерно или случајно) доводили у заблуду. Прве промене у означавању политичких реклама корисници Фејсбука почеће, јасно, у САД-у, већ током овог пролећа.
Осим у случајевима политичких огласа за разне изборе, на исти начин биће означени и огласи који промовишу поједине стране на референдумима (попут Брегзита или референдума о абортусу у Ирској) или пропагирају неке сличне идеје које имају већи утицај на друштво.
Фејсбук скандал расте: Злоупотребљени лични подаци 87 МИЛИОНА ЉУДИ - а не 50!
Повећање транспарентности и одговорности за садржаје објављене на Фејсбуку захватиће и власнике страница (Пагес) које имају велики број пратилаца. Из компаније су објавили како ће сви администратори "великих" страница (није објављен број пратилаца који се сматра великим) морати да потврде свој идентитет. То би требало да омогући да они који странице воде с лажних профила више на њима не могу да објављују никакав садржај. Самим тим квалитета и истинитост објава требало би да се повећају.