Viber представио нову опцију у Србији! Подићи ће вашу креативност на виши ниво!
Корисници из Србије се од сада могу инспирисати широким избором различитих Објектива, и међусобно размењивати своје креативно обрађене фотографије и видео клипове унутар четова.
Ракутен Viber, глобални лидер у размени порука међу платформама и гласовној комуникацији, даље унапређује комуникацију представљањем АР Објектива (објектива проширене реалности) унутар апликације Viber у Србији. Уз њих, апликацију ће обогатити и Битмоџи (Битмоји) – персонализоване стрип-верзије аватара који ће моћи да се додају фотографијама и видео-клиповима ради креирања стикера и емоџија. Увођење Објектива у Viber је омогућено кроз партнерство са Снап Инц. (креатором Snapchata, водеће глобалне компаније за камере са функцијама проширене стварности).
АР Објективи чине комуникацију још занимљивијом, забавнијом и памтљивом. Уз Viber Објективе, корисници ће моћи да уживају у широком портфолију визуала, да праве фотографије и видео клипове, прослеђују их пријатељима кроз Viber – или да их објављују на другим платформама. Објективи са предметима из проширене стварности реагују и на најмању мимику, осмехе или намигивање – и моћи ће да понављају покрете лица корисника, чиме се додатно проширује опсег креативности.
Viber ће пружити и велики избор дизајнерских опција, међу којима су:
- Објективи који додају предмете и текстуре на лице, делове тела или позадину – перје, шешире, тетоваже, цртеже, графике итд.;
- Реалистичне објективе за улепшавање – који мењају боју коже, додају шминку или сјај, мењају фризуре;
- Објективе који у потпуности мењају појаву – на пример, са призорима животиња, и
- Гејмерске објективе са проширеном стварношћу, где ће корисници морати да обаве одређене задатке у њиховом стварању. Такви би се даље прослеђивали за међусобна резултатска такмичења.
Преко 30 објектива ће бити у понуди на апликацији приликом представљања ове функције на тржишту. Viber остаје доследан традицији одржавања блиских односа са својим корисницима широм света, додавањем садржаја са локалним посебностима. У складу са тим ће један број објектива бити ускоро додатно понуђен за кориснике из Србије. Од почетка школске године, ученици ће моћи да се забављају слободно креираним приказима њихових будућих професија. У складу са интересовањем домаће публике, слављенички филтер са националном заставом ће обрадовати све заљубљенике у спорт.
Забавна игра са бесконачном трпезом подсећаће све кориснике на прилику када иду у посету својим бакама за ручак и обрадују их када поједу све из тањира. Традиционални елементи фолклора у дигиталној верзији ће такође наћи пут до својих корисника у Србији – који ће моћи да их користе у четовима поводом посебних прилика.
Компанија планира да представи 300 различитих објектива до краја 2021. уз редовне новитете на месечном нивоу.
“Током протекле године, глобална комуникација се у значајној мери преселила на интернет – а тиме и потреба да се на сродан начин изражавамо. Viber је најпопуларнија платформа за комуникацију у Србији и овим желимо да дамо могућност свакоме да ослободи и изрази свој креативни потенцијал путем најбоље технологије АР Објектива. Пружање примене проширене стварности на фотографије и видео клипове ће засигурно обогатити личне разговоре, подстаћи креативност и додатно зближити људе,“ изјавио је Атанас Рајков, главни директор за ЕМЕНА регију компаније Ракутен Viber.
Компаније ће такође имати могућност да додају своје брендиране Објективе на Viberu. Светски природни фонд (WWF), ФК Барселона и Светска здравствена организација (WHO) су међу првим партнерима Vibera који ће понудити своје нове Објективе на овој апликацији – а у будућности ће то бити И водећи партнери из Србије.
Ова функција ће бити доступна на иОС и Андроид оперативним системима у неколико наредних дана.