ЛИДЛ ЈЕ ЗВАНИЧНИ ПАРТНЕР УЕФА ЕУРО 2024
Са овогодишњим европским квалификацијама у фудбалу почиње ново партнерство између компаније Лидл и организације УЕФА (Унион оф Еуропеан Football Associations).
Ова сарадња чини Лидл глобалним партнером Европских квалификација 2023. и 2024. и завршног турнира УЕФА ЕУРО 2024. године.
Од 14. јуна до 14. јула 2024. године, најбоље фудбалске репрезентације Европе боравиће у десет различитих градова Немачке како би се такмичиле за титулу првака Европе. Које ће се тачно земље борити у 51 утакмици завршног турнира, одлучиће Европске квалификације у фудбалу које ће се одржати у периоду од марта 2023. до марта 2024. године.
Компанија Лидл, која је један од водећих трговаца храном у Европи, биће део Европских квалификација, као и УЕФА ЕУРО 2024 у улози Званичног Партнера (Official Партнер). Ово партнерство се савршено уклапа: Лидл је данас у свету заступљен са више од 12.000 продавница у 31 земљи, од којих је 30 у Европи. Баш као што фудбал свакодневно инспирише милионе људи, Лидл је милионима потрошача широм Европе поуздан партнер у куповини свакога дана.
- Задовољство нам је што смо део догађаја који фасцинира не само наше потрошаче, већ и наше запослене. Као што су Лидл производи доступни свима, ми желимо да допринесемо да УЕФА ЕУРО 2024 буде искуство за све - на пример, кроз наше Лидл фан зоне у градовима домаћина. Бројне Лидл земље ће навијати и пратити ово првенство, а чињеница да ће се завршни турнир одржати у земљи у којој је започела историја Лидла, Немачкој - чини га заиста посебним - изјавио је Драган Чигоја, генерални директор Лидл Србија.
Истовремено, овим партнерством Лидл жели да истакне колико су свеже намирнице, као и спорт и кретање важни за здрав и активан начин живота. На крају крајева, начин на који се хранимо и колико се крећемо има огроман утицај како на наше здравље, тако и на животну средину. У складу са „планетарном дијетом“, Лидл непрестано развија свој асортиман како би потрошачима олакшао доношење одговорнијих одлука приликом куповине здравијих и одрживо произведених производа. У том смислу идемо и корак даље, па смо се обавезали на смањење дечијег маркетинга за одређени тип хране која за њих није препоручљива по саставу.
Директор маркетинга УЕФА, Гај Лорен Епштајн (Guy-Laurent Епстеин), изјавио је: „УЕФА са поносом жели добродошлицу Лидлу као партнеру програма Европских квалификација и УЕФА ЕУРО 2024. Лидлово присуство широм континента, у великој мери ће допринети промоцији овог незаборавног такмичења. Нарочито се радујемо томе што ћемо промовисати наше заједничке вредности као што су здравље и избалансиран начин живота”.