СЈАЈНЕ ВЕСТИ ЗА БЕОГРАЂАНЕ: Ради се пројекат за трећу линију метроа
Трасе 1 и 2 већ су усвојене, а на јесен следи усвајање плана генералне регулације шинских система.
Како је навео заменик градоначелника Горан Весић, компанија "Ежис" сада ради идејни пројекат и за трећу линију метроа, која треба да споји Вождовац и Нови Београд.
УСКОРО НОВА РЕЛАКСАЦИЈА МЕРА? Угоститељи ће радити сваког дана дуже од поноћи
СТИЖЕ СПАС ЗА АЛЕРГИЧНЕ НА АМБРОЗИЈУ: У Београду усвојена десетогодишња студија за сузбијање ове биљке
АЊА СТОЈАНОВИЋ УШЛА У НОВИ СТАН: Велика захвалност Весићу и целој управи Града Београда!
Према генералном пројекту и претходној студији оправданости за метро-линије 1 и 2 у Београду, које је урадила француска компанија "Ежис", усвојене су трасе линије 1 метроа која ће повезати Железник и Миријево, дужине 21,3 километра, са 23 станице, и линије 2, која ће повезати Железничку станицу "Земун" и Миријево, дужине 19,2 километра, са 20 станица.
Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда расписала је недавно тендер за израду техничке документације за опремање локације Макишко поље. Ту ће бити депо будућег метроа, а Весић је подсетио да је реч о националном пројекту.
Владе Србије и Француске потписале су 12. маја Споразум о донацији у вези са реализацијом и финансирањем пројекта београдског метроа. Тиме је, како је казао Весић, решено питање пројектовања и технологије.
- Сада нас чека потписивање споразума са компанијом која ће да гради метро. У међувремену, током јесени, Скупштина града Београда усвојиће План генералне регулације шинских система, који је основ за градњу метроа, као и План детаљне регулације Макишког поља, који ће бити основ за издавање грађевинске дозволе за изградњу депоа - рекао је Весић.
До дозволе доста посла
Пре добијања дозволе за градњу, потребно је урадити много посла. Између осталог то су геолошка истраживања на првој траси метроа која финансира Град Београд и израда техничке документације за опремање локације Макишко поље.