БЕОГРАЂАНИ, ВРАЋА СЕ ТРОЛА 28: Од овог датума поново саобраћа старом трасом
Весић је навео да то одлучено на основу анализе коју је урадио Саобраћајни факултет у Београду који је, додао је, био ангажован на основу договора са удружењем грађана "Вратимо тролу 28".
Град Београд је донео одлуку да се од понедељка, 6. јула, у редовни систем градског саобраћаја врати тролејбуска линија број 28, изјавио је данас заменик градоначелника Горан Весић после састанка са представницима удружења грађана "Вратимо тролу 28", које је то иницирало.
КО ЋЕ И КАКО КОНТРОЛИСАТИ И САНКЦИОНИСАТИ НОВЕ МЕРЕ: У наредних неколико дана живот у Београду изгледаће овако
ТРЕЋИНА УЛИЧНОГ ПРЕВОЗА БИЋЕ ПОД ЗЕМЉОМ: Објављено када креће изградња метроа у Београду
"Теби на част што ће ми одбити 10% од плате": Возачи аутобуса биће САНКЦИОНИСАНИ ако ви уђете на погрешна врата
Весић је навео да то одлучено на основу анализе коју је урадио Саобраћајни факултет у Београду који је, додао је, био ангажован на основу договора са удружењем грађана "Вратимо тролу 28".
- Представници тог удружења су у марту разговарали први пут са градским Секретаријатом за јавни превоз и тада смо се договорили да заједнички сагледамо све аспекте укидања и повратка те линије, да ангажујемо и Саобраћајни факултет. Све је мало било успорено због ванредног стања због корона вируса, али данас смо добили анализу Саобраћајног факултета која је показала да је оправдано да се тролејбујска линија број 28 врати - рекао је Весић.
Истакао је да ово неће утицати на дугорочне планове Града да се настави са претварањем центра града у пешачку зону, наводећи да ће у наредним годинама Студентски трг постати пешачка зона и да ће се градити нове окретнице као што је окретница у Дунавској улици.
- У разговору са представницима удружења "Вратимо тролу 28" пронашли смо заједнички језик да је, док се не изврше сви ти радови, опортуно вратити линију број 28 - рекао је Весић.
Захвалио је људима из удружења "Вратимо тролу 28" јер, како је рекао, ниједног тренутка нису дозволили да њихова иницијатива, којом су заступали интересе грађана, постане предмет политичког препуцавања.
- На овај начин су показали да воде рачуна о свом граду, да су били спремни да разговарају са нама о томе зашто су њихови предлози прихватљиви и захваљујем им на томе - рекао је Весић који је захвалио и Саобраћајном факултету.
Са друге стране, додао је, Град Београд је на овај начин показао да је врло отворен за разговор са грађанима о свакој промени која се дешава у граду и да је спреман да прихвати све иницијативе које су корисне за грађане.
Навео је да ће у будућности вероватно бити реорганизован део линија јавног превоза у Београду јер су, подсетио је, направљене пре више деценија, а град се у међувремену мењао.
- Негде имамо више становника, негде мање, потребе грађана су другачије и за тај посао који нас чека, а који ће радити Саобраћајни факултет заједно са Секретаријатом за јавни превоз, биће нам неопходна сарадња са грађанима јер су грађани ти који користе јавни превоз и најбоље могу да кажу како осећају одређене промене - рекао је Весић.
Зато је, додао је, сарадња са удружењем "Вратимо тролу 28" добар пример како и убудуће треба радити са грађанима и слушати њихове предлоге који су добри и корисни.
Давор Ступар из удружења "Вратимо тролу 28" је захвалио заменику градоначелника, Секретаријату за јавни превоз и Саобраћајном факултету.
- Изузетно смо захвални што су имали слух за наше проблеме, да чују шта мучи грађане и изађу у сусрет. Нису нас игнорисали, већ су спремно прихватили наше аргументе - рекао је он и додао:
- Ово је порука за све остале иницијативе да ће их, ако се држе правих проблема, Град саслушати и да се заједнички може доћи до решења проблема и бољег Београда за све грађане. Састанку су присуствовали градски секретар за јавни превоз Јовица Васиљевић и сеф катедре за друмски и градски транспорт путника са Саобраћајног факултета Универзитета у Београду Славен Тица - рекао је Весић..
Тица је рекао да су настојали да стручним аргументима изнесу све чињенице које могу да допринесу решењу једне, оценио је, добре грађанске иницијативе.
- Ми смо као тим са факултета поставили више варијантних решења, вредновали експертски утицај једне и друге алтернативе на претходну верзију трасе тролејбуске линије 28, пружили аргументе и дали свој закључак са ефектима - рекао је он. Како је навео, враћање те линије је решење које је апсолутно конзистентно са садашњом транспортном политиком града Београда.
АЛА ГА ЈЕ ПАРКИРАО, СВАКА МУ ЧАСТ! Урнебесно паркирање у Београду: Мислио је да ће проћи, а онда је пошло по злу!
ЛЕТО НА ГАРДОШУ 2020: Очекују вас сјајне позоришне представе, погледајте репертоар
САНИРАН КВАР ПОСЛЕ ЕКСПЛОЗИЈЕ: Нормализовано снабдевање струјом у деловима Београда
БЕОГРАД НАСТАВЉА ДА СЕ РАЗВИЈА: До краја следеће године почиње градња метроа
"УКЉУЧИТЕ МОЗАК!": Возач аутобуса у Београду објаснио зашто се "кувамо" у превозу (ФОТО)